Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

když padala hvězda

23. 01. 2006
5
4
2742
Autor
Moncheri

Začala noc a tak jsem si vzala deku a uvelebila se na zahradě na houpačce...

...teplou deku jsem si přitáhla až k bradě a pohlédla na nebe.Vyšly první hvězdy.Nejjasněji zářila jako vždy severka.Vdechla jsem tu krásnou náladu a najednou mi došlo, že se vůbec nebojím, i když jsem sama.

 "Takhle krásně mi nebylo už strašně dlouho"posteskla jsem si.

 "Moni, nedáš si se mnou jablečné tousty"zeptala se mne blížící se babička.

 "Tak jo"a usedla ke mně.

 Když nad tím tak přemýšlím, zjistím, že babička, mamka a séra jsou strašně supr. A ať si říká kdo chce co chce, mám je strášně ráda! Jsou to vlastně mí stážní andělé. Najednou se mi zastesklo, strašně mi chybí táta, kterého jsem nikdy neměla! Nikdy mne neměl rád, ale mí strážní "andělé" mne vždy chránili a dodnes se mám velmi dobře! Nic mi nechybí.

 "Moni, jsi tu?"

 "Jo, usměju se na sestřičku" všichni se stulíme pod deku a sledujeme jak hvězdy padají a padají a padají...

A když vidím jednu sympatickou hvězdičku, napadne mne :"A´t jsme všichni konečně šťastní. A HLAVNĚ mí andělé...


4 názory

Moncheri
24. 11. 2006
Dát tip
chyby?A jaký?;DJinak moc děkuji za tip

Moncheri
06. 11. 2006
Dát tip
Děkuji za tohle přání, myslím si, že rodina je velmi důležitá a jelikož jí mám jen z půlky, tak si jí cením ještě víc.A přála bych si, aby lidé,co jí mají celou, aby si uvědomili, jak moc mají....

j. nick
06. 11. 2006
Dát tip
s geminidou souhlasím jenom v tom, že to neni tak úplně povídka. je to spíš zachycení momentální nálady, krásnýho pocitu, před spaním se to čte hezky, čímž odpovídám na otázku, jestli to nějakému čtenáři něco dá. no a samozřejmě souhlasim s tim, abys psala dál:) přeju ti, aby andělé byli všude kolem tebe:)*

Moncheri
13. 09. 2006
Dát tip
Děkuji,jsem ráda, že se ti to líbí a že jsem ti zpříjemnila večer

megahit
13. 09. 2006
Dát tip
nesouhlasím s výše uvedeným... mně se to dílko zamlouvá...pravda, je to něco mezi povídkou a úvahou, ale já stejně spíš vybírám dílka podle názvů, než podle kategorií... myslím, že člověka občas přepadnou chvíle, které jsou emocionálně nabitější než chvíle ostatní-a můžou to být přitom obyčejné věci, jako třeba tento večer na houpačce... A v těchto chvílích právě je dobře, když se z toho vypíšeme... Mě třeba tohle dílko potěšilo-mám radost, když jsou druzí šťastní a je mi jedno, že je třeba vůbec neznám... takže já děkuju za pěkné zpříjemnění večera a klidně si tu tak lehce TIPnu :o)*

geminida
10. 06. 2006
Dát tip
NA_NIC_ovate dilo. 1)neni to povidka. je to jen petiminutovy okamzik v tvem zivote (ja vim, ze je tezke tyhle veci nekam zaradit, ale nalakala jsi me na povidku a pak koukam, ze kde nic tu nic...) 2) nic nereklo. je sice hezke, ze mas fajn lidi kolem sebe, ale co ma byt? ponekud bolestinsky pusobi vykrik do tmy, ze jsi nikdy nepoznala tatu. jinak to nema ani hlavu, ani patu. poloz si otazku, da tohle nejakemu ctenari neco? literarni to pro me cenu nema. na druhou stranu. v tomhle dile jsi prokazala, ze se dokazes nejak vyjadrovat a pak dobry literarni cit. chce to jen dobry napad, desetkrat prepsat a verim, ze jsi schopna stvorit neco, co si mnoho lidi rado precte. celkove: pis. i takovehle veci. pis cokoli. a ja doufam a verim, ze az budes mit nejaky uzasny napad, vyuzijes slov, ktera v hlave mas a umis je pouzit a bude to...

tanec
27. 01. 2006
Dát tip
Konečně čtu nějakou prácičku, která vyzařuje spokojeností a něžně hladí po duši. Děkuji, že se dokážeš svěřit i s krásnou atmosvérou v rodinném kruhu. Dnešní dny je toho štěstí málo a tak si ho chraň a nepusť si do srdíčka zlo. Přeji ti mnoho strážních andílků, aby ochrańovali tvoji celou rodinu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru