Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šestnáctiletá

23. 01. 2006
12
14
3196
Autor
Marcela.K.

RADCE

Rozkvetly tulipány v Plusu

ve svazečcích se klanějí

Kup mi je

přidej ještě pusu

Jaro se blíží s nadějí

Uplave sníh

zavoní tráva

Slunce se začne otáčet

po dívkách

z kterých točívá se hlava

Když je jim

sladkých

šestnáct let

 

14 názorů

Musaši
07. 03. 2019
Dát tip

Jistě . Já mám rád , když je život pestrobarevný . Kdybychom byli všichni stejní , byla by to strašná nuda . A proto mi tak strašně vadí , když se tady po nás chce , abychom se přizpůsobovali jakési minimalisticko - škrtálistické módě . ( Já se té módě ale přizpůsobuji . Dnes jsem zveřejnil básníčku " Náměsíčně" a moc mě zajímá , jestli ji "odborníci" už budou považovat za dostatečně proškrtanou .)


Marcela.K.
07. 03. 2019
Dát tip

To bezpochyby a jistě bys našel další autory s jinými představami...to je přece fajn, ne?


Musaši
07. 03. 2019
Dát tip

Asi každý z nás chce a očekává od účasti na Písmáku něco dost jiného .


Marcela.K.
07. 03. 2019
Dát tip

:-) no to jistě. Pro mě je ale Písmák jen blok, do kterého si píšu....takže to, jestli někdo někde soutěž, nebo ne, je mi jedno a jestli někdo někde rozebírá komunitu písmáka na dílky a baví se tím - je-li to pro mě vtipné, zasměju se a jdu dál.

...A pokud stůně moje malá vnučka, není pro mě problém Písmák zaklapnout a jít ji číst pohádku, nebo jen držet za ručičku :-)


Musaši
07. 03. 2019
Dát tip

Abych pravdu řekl , tak já do svých básniček ze svého skutečného osobního života prakticky nic nevkládám . Vím , že pro tebe jsou básně něco jako deníkové záznamy . Já ale svůj osobní život a Písmák odděluji vysokou hradbou .Taky se snažím na Písmák už vůbec nemyslet , když se vrátím z knihovny domů . Musím říct , že , když jsem asi dvacet dní nic nepublikoval , na Písmák jsem zapomměl jen co se za mnou zaklaply dveře některé z knihoven , do kterých chodím na internet . Ale jen co jsem zase začal něco dávat na panel , hned se zas v duchu ptám , jak to dopadne atd . Ten , kdo zde nefunguje jako autor ale jen jako kritik , má určitě větší klid v duši .


Marcela.K.
04. 03. 2019
Dát tip

Víš co je děsný...tu básničku jsem napsala dceři k šestnáctinám a ono už jí je 29 a bude se vdávat :-) a přitom je to jako bych ji napsala včera. Dokonce i ten svazek tulipánů mám před očima...


Musaši
04. 03. 2019
Dát tip

Ano , v tomhle se to docela podobá . Pro městského člověka asi začíná jaro v Globusu , v Hornbachu nebo v Penny . Já trávím letošní zimu napůl doma na venkově a napůl ve velkém městě . Ale i na sídlišti jsou za paneláky pořád ještě záhonky , na kterých ted´ kvetou sněženky , talovíny , puškínie ale i první petrklíče .


Marcela.K.
04. 03. 2019
Dát tip

Plus pak koupil Penny...


Arlea689
07. 11. 2009
Dát tip
jééé, šestnáct mi bylo nedávno, vzpomněla jsem si na svých (nedávno publikovaných) Sedmnáct. T.

Marcela.K.
11. 01. 2009
Dát tip
Jo, je...jako beruška :-) Ty tulipány byly růžový a koupil ji je táta :-)

Lakrov
11. 01. 2009
Dát tip
Nevím, hodí-li se tohle zhodnocení zrovna ode mě, ale je sladká. Tip.

Marcela.K.
10. 01. 2009
Dát tip
.

umíš to :o)

JazROY37
10. 01. 2007
Dát tip
:-)

Norsko
24. 01. 2006
Dát tip
to už jsem čet a tipoval :-)

Honza_Princ
24. 01. 2006
Dát tip
**

abortér
24. 01. 2006
Dát tip
kýč

Sarrah
24. 01. 2006
Dát tip
:o)*

Vihar
24. 01. 2006
Dát tip
:o) Ještě, že je veselo Oprašuji smazané Téčko

Simonides
23. 01. 2006
Dát tip
... :)*

Trottel
23. 01. 2006
Dát tip
to už tu bylo, ne? Ale ty tulipány maj u nás v Plusu taky :-)))*

Marcela.K.
23. 01. 2006
Dát tip
Bylo, jenže dcera protestovala proti fotce , její, kterou se mi sem podařilo zavěsit a tak pro klid v rodině jsem to smazala :-) Ale básnička se líbila...jenom ne té, pro kterou jsem ji psala. I tak vypadá svět šestnáctiletých...

Marcela.K.
23. 01. 2006
Dát tip
jo a dík za tipy ;-)

Marcela.K.
23. 01. 2006
Dát tip
A ty tulipány nechala dnes v noci mezi oknem a ony zmrzly! Hlasuju pro jaro !!!

dost dobrá, narozdíl od těch ostatních zamilovaných píčovin dneska okolo

Eva_S
23. 01. 2006
Dát tip
jeeee....kde sou ty časy....:)) zavoní tráva....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru