Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásce

01. 09. 1999
1
0
2039
Autor
slavek

Chci jen tak chvíli s osudem si hrát. Do boje vyzvat, dávat i brát. Za špinavým stolkem, za sklenkou piva, chci porvat se se vším, co ještě zbývá, chci svůj život prožít. Chci ještě více poznat Tvoji lásku, Ještě spatřit Mona Lisu na obrázku. Chci poznat co je naděje, Chci kreslit malby z oleje, pro Tebe lásko. Chci zapomenout na fráze, zalít květy ve váze, prosté květy pro štěstí, Bez lásky řval bych bolestí! Nechci Tě ztratit!
B.Ezejmenij
07. 09. 1999
Dát tip
Nechci tě tě ztratit
tak řval jsem
na poslední cáry
jejího šatu
které jsem držel v rukou

pak jsem ho polkl
pelyněk beznaděje

a dál šeptám
nechci tě ztatit
Lhostejnosti
už pro tu hořkou bolest
už pro tu sladkou sebelítost

slavek
07. 09. 1999
Dát tip
.. pro tu melancholickou vzpomínku,
pro otisk rtěnky na zrcadle,
pro pár starých dopisů ve stolku,
vůni tvojí, tvojí touhu...

AHED
06. 09. 1999
Dát tip
Tohle je hrozně srdceryvný...nicméně vím o co jde a je mi to blízký, tak strašně blízký, kdybych tak mohl pomoct tobě, kdybych tak mohl pomoct všem...a hlavně sobě...

Bibša
06. 09. 1999
Dát tip
S každou další básní mi nějak dochází slova, zaplavuje mě tvoje beznaděj a tvoje chuť porvat se ze životem. Vyzívej osud do boje, nedej se, nevzdávej, klidně hraj nefér, ale musíš zvítězit !!! Chceš poznat, co je naděje? Tak věř !!! Věr v sám sebe a v lásku !!!

slavek
06. 09. 1999
Dát tip
Datin: děkuji Ti
maprach: neber to tak doslova.. Pivo mi nechutná :-))))
Ahed: To známe asi všichni. Díky moc.
Bibša: V lásku ještě pořád věřím. Kdybych nevěřil, na co bych žil? :-)

Datin
03. 09. 1999
Dát tip
klobouk dolu pred Tvymi city, Slavku...

maprach
03. 09. 1999
Dát tip
Ty heleď, jestli chceš s tím útokem vyrazit od sklenky piva, tak tě musím upozornit, že pohled skrz dvojitý tlustý sklo poněkud zkresluje. . . :-) Jo a k tomu zapomínání frází ti držím palce :-) :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru