Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dny a noci sucha

24. 01. 2006
3
0
1283
Autor
Lin_Sien_2

Okrová vyprahlost těch hor

seschlé kmeny stromů prázdné koryto řeky

Svěžest doušků chladivých kde ochutnat?

Bloudění krajem přeludů jeví se bez konce

 

Tolik dnů nocí zde nepoznalo vůni deště…


Milly
30. 01. 2006
Dát tip
o člověku -t-

dadíková
28. 01. 2006
Dát tip
...t

Lin_Sien_2
26. 01. 2006
Dát tip
Díky za názor, Natasho. Akvarely? Jak myslím napsal někde ke mně Foucault, pracuji spíš se smyslem v tichu za slovy, se symboly a neuzavřeností, náznakem. Jestli dobře či špatně nevím. Uzavírat něco nikdy nebylo mým cílem. Ostatně, co se dá považovat za definitivní a uzavřené? :-) Prostor ke zlepšení je jistě vždycky.

Natasha_
26. 01. 2006
Dát tip
Akvarel, to byl jen můj způsob, jak vyjádřit dojem - akvarel se musí rychle a lehce nahodit, a mnoho jeho kouzla právě vzniká neuzavřením, vodou.

megachaos
24. 01. 2006
Dát tip
páči sa mi to, len sa mi to zdá trochu velmi natiahnuté.. možno skrátiť...

Eva_S
24. 01. 2006
Dát tip
na mě trochu moc vznosný slova....

Eidam
24. 01. 2006
Dát tip
moc kudrlinky :))

Natasha_
24. 01. 2006
Dát tip
Ty Tvoje akvarely...myslím, že už jsem podobně psala u jiného textu, že se mi to zdá jaksi nahozené a neuzavřené (nejen tečkami, hlavně smyslem). Je-li to záměr, pak těžko oponovat. Ale pořád tam cítím prostor pro zlepšení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru