Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ako to začalo ?

25. 01. 2006
3
0
2014
Autor
Julian

Alebo novy výklad biblie.

Za všetko môže pán Boh, keď mužovi Adamovi vyšúľal pinďúra na svoj obraz. A aby Adamovi nebolo smutno, tak mu urobil ženu Evu nevedno na čí obraz, ale každopádne jej vyprstoval dierku. Keďže mu ostalo ešte trošku hliny zaoblil zadoček a vymodeloval tuhe prsia, chcel by som ho ako sa tváril, keď ho to napadlo.

Problém bol , že Adam a Eva boli blbci a z toho dôvodu do stredu raja zasadil strom poznania a k nemu umiestil odporného hada, tiež vyšúľaného. A blbcom zakázal , aby jedli zo stromu. Ale viete ako je to s blbcami jedným uchom dnu druhým von zabudnú podľa mňa toto pán Boh nedomyslel.

Nuž pretože žena ma menši mozog o 100 gramov , tak blbá Eva ponúkla blbého Adama jablkom múdrosti , vyšúľaný dlhý had sa na tom zabával.

Keď jablko zjedli dostali rozum Adam hneď objavil prvý vynález figové boxerky a Eva palmové tangáče. Keď ich Pán Boh zbadal hneď vedel koľko bije a že dostali rozum. Nechcel, aby mu mudrovali v raji, múdrosť nepatri do nevinnosti a tak otvoril dvere a ich vyhnal aj s vyšúľaným hadom.

Pokračovanie na budúce.


zelva
11. 02. 2006
Dát tip
toš tohle fakt nemá chybu...tip

Alya
27. 01. 2006
Dát tip
čtu jako povinou literaturu bibli, takže kdyby byla takhle napsaná, dala bych se na křestanství

Ariell
26. 01. 2006
Dát tip
mohol by si kludne o tom napisat celu knihu, a ja by som konecne mala co citat, aby som sa rozveselila..-:))

Petrusha
26. 01. 2006
Dát tip
len prosím u toho nejedz príliš jabĺk, aj rozumu, ako všetkého, príliš - škodí ! moc fajn ...

Eidam
25. 01. 2006
Dát tip
slovo vyšúľané je opavdu in :)) *

TO JE BOŽÍ!!!! Pokračuj rychleji! T***

marketinka
25. 01. 2006
Dát tip
nejdriv jsem si rekla ... to bude nejaka blbina urazejici (nejsem krestan) proste neci viru ... ale je to dobry :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru