Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Galeje

21. 02. 2001
8
0
3730
Autor
Naso

naleje mi niekto?

Občas čakám či mi niekto naleje či pozdraví opilca Stojím a čakám Veď čo už? Verte mi Sú to galeje čakať na súcit v noci po staniciach pomaly odkvapkávať meniť sa na kaluž
Ribi
05. 09. 2001
Dát tip
páči

Pepo
21. 06. 2001
Dát tip
*****!

Akado
26. 02. 2001
Dát tip
Veru tak, metla ľudstva už nejedného zamietla. Expresívne si to vystihol a preto, no, čo iné...

clovrdik
21. 02. 2001
Dát tip
Dobré a hluboké, je v tom ten pocit posledních nočních autobusů ... TIP

Miroslawek
21. 02. 2001
Dát tip
Pocit je vypsaný skvěle, ale nečekej na soucit, ten spíš bolí než pomáhá, hledej naději. Dal bych i TIP, ale nemám rád (sebe)lítost. Nevím, zda jsi ji tam vepsal, ovšem já ji našel.

Naso
21. 02. 2001
Dát tip
Ahoj Mirku... Nebola to žiadna sebelítost. Našťastie alkoholové pokušenie som úspešne prekonal v rannom štádiu mladosti a teraz som nad vecou. Báseň Galeje je z vydabej zbierky "Mesačný kokteil básní (Abeceda z dna pohára)" (1998), ktorá je síce celá venovaná alkoholu, ale má protialkoholický náboj. Aj preto tie galeje...

hermit
21. 02. 2001
Dát tip
viz clovrdik až na střídání velkých a malých písmen na začátcích veršů se mi to opravdu líbí, byť s tou sebe lítostí to možná je trochu pravda... ale oni pravidelní opilci jsou sebelítostiví - někdy až hrůza *!

Print
21. 02. 2001
Dát tip
*!

Vojtek
21. 02. 2001
Dát tip
viz. Hermit- to střídání mi nevadí... ****

Kannazuki
21. 02. 2001
Dát tip
:-) no vidíte pánové a já jsem v tom po přečtení viděla déšť co padá za nocí, je podnapilej svojí dešťovou vodou a samotou...a vy jste mi z toho v kritikách udělali sebelítostivýho notora:-)...asi už kritiky nebudu číst:-)))!

Vojtek
21. 02. 2001
Dát tip
Kannazuki: Ale to přeci záleží na čtenáři, co si v básni najde a vidí....

clovrdik
21. 02. 2001
Dát tip
Kannazuki : :-)))))))))))))))

Naso
21. 02. 2001
Dát tip
všetkým doterajším kritikom - teší ma váš záujem. Neboli to vlastné pocity, skôr snaha vžiť sa do stavu mysle závislého notorika. Xixi, snáď sa podarilo! Na zdraví!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru