Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Príbeh lásky

25. 01. 2006
13
11
5836

Usmial sa a položil otázku.
Na jej tvári sa objavila sieť myšlienok.
A zostala potichu.
To bola tá správna odpoveď.

Aj naďalej smeli snívať sen.
Nechceli prerušiť krásu okamihu, storočia.
Ona snívala o ňom.
On sníval o nej.

A viac im nezostalo.

11 názorů

Pokusák
28. 03. 2008
Dát tip
:-) *T

guy
27. 02. 2008
Dát tip
vědět, kdy se má zůstat potichu, je dost často důležité ..

Aeternitas
26. 01. 2008
Dát tip
každý má občas svoje tajomstvá :) *

wím ;-)

som rada, že nemusím odpovedať...takto je to tajomnejšie, vieš? :)

schvalne, muzu hadat: zes to prozila, vid? a odpovidat nemusis... ;-) libi

avox
14. 03. 2007
Dát tip
Platonická láska? */

dobrú, aj ja sa teším na tvoje nájazdy;)

ako tak pozerám, to mohla byť jedna zo starších chýb;) ale také už nemením(väčšinou to berie výbery a tak podobne;) ) a sen, nej...otázku, potichu...s trochou fantázie rýmovať môžeš, no nie?;)

neviem...proste máš na to talent...;DDD a toto som napísala, ako som (klasicky v noci...cca 02:30) dočítala knihu Anna a kráľ...bolo to robené presne podľa scenára toho krásneho filmu...;))) proste som bola dojatá, keď som to dočítala...;) ešte 1 vec vtedy vznikla, ale teraz neviem, ako sa volá;)...ale toto sa mi páčilo viac... a som rada, že sa ti to páči;)

palino8
22. 03. 2006
Dát tip
ako som toto mohol dosiaľ obchádzať??? ***

to bolo tak razantne povedané...;DDD...ale nie, som trada, že sa páči;) a prajem krásny dník;)

vesuvanka
21. 02. 2006
Dát tip
díky, i Tobě krásný den :-)))

vesuvanka
20. 02. 2006
Dát tip
líbí se mi.... TIP

Eidam
16. 02. 2006
Dát tip
ten název je hroznej ...ale dílko je ucházející * :))

;DDD

Eidam
16. 02. 2006
Dát tip
:)))

smejo
15. 02. 2006
Dát tip
*

Nickyx
13. 02. 2006
Dát tip
óóh! ne, já se nesměju, je to skvělé vyjádření...*

to bolo na podnet toho, keď som dočítala knihu (urobenú úplne podľa scenára) Anna a kráľ...

alebo ťa míňa...;D

...skor nie ako ano..

...no hej...je to napisane...taky dennickovy zapisok...ja neviem...nic...ziaden pocit...do toho nedavas...alebo ma mozno len mina...neviem...

Leclajr
02. 02. 2006
Dát tip
A jsme zase u těch snůů, fakt nám někdy zůstanou jen sny.. První 4 řádky se mi vskutku líbí Na jej tvári sa objavila sieť myšlienok -- to je moc hezké vyjádření. tIP**

;DDD ak vidíš niekedy na niekom sieť myšlienok, tak vieš, o čom hovorím...stačí sa len obzrieť okolo seba a hneď vidíš všetky obrazy, aké si len praješ...len koľko to vydrží...

Fil
25. 01. 2006
Dát tip
Hezké, víc na mě působí ta myšlenka, než jako poezie.

;)...ja si báseň vážim najmä podľa myšlienok...a som rada, že sa páči aspoň myšlienka;)

jo teď sem takhle se zamilovalo do jedné strašně drahé flašky a to ej teda trépení...ale báseň dobrá..

;DDD to bolo krásne prirovnanie...;DD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru