Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

26. 01. 2006
13
24
5242

Chlebík túžby sa upiekol,
ovocie krásy dozrelo,
A presa sedela doma v kúte sama.

24 názorů

dík :)

Pokusák
27. 03. 2008
Dát tip
:-) *T

guy
29. 02. 2008
Dát tip
na tom nic není, to se může naučit skoro každý, když chce

si proste šikovný :P

guy
29. 02. 2008
Dát tip
já vím, že už jsem bez šance .. proto si sem tam dělám takový malý pekla tady, abych si to natrénoval .. :-)

hihi :))) tak aj poverčivosť tam patrí... a ešte to aj hádžeš na Vatikán... to už nemáš šancu :P (neviem, začínam inklinovať k evanjelikom a alternatívnym smerom, čím som staršia :) )

guy
29. 02. 2008
Dát tip
oprava překlepu - ztratil mělo být

guy
29. 02. 2008
Dát tip
a sakra - já už asi stopadesát let nebyl u zpovědi, tak jsem ztatil přehled, za co se schytávají mínusové body :-)

hihi, zdá sa, že si poverčivý... a to by teda s Vatikánom nemalo čo súvisieť, veď poverčivosť je hriech :D

guy
29. 02. 2008
Dát tip
vzhledem k tomu, že dneska jej bude péci manželka, tak já budu mít ještě šanci :-)

ok, takže v nedeľu večer posielaj... a mieniš ho piecť len 1x za život? alebo ak zachutí, tak aj častejšie? :D

guy
29. 02. 2008
Dát tip
až budeš na intri, tak ti pošlu naskenovaný recept :-)

o tomto som ešte nepočula :)

guy
28. 02. 2008
Dát tip
zrovna zítra budeme péct vatikánský chléb prý se má pést jednou za život, pro štěstí jestli to bude fungovat, tak si o víkendu změním nick :-)

ja som to nechala na čitateľa...občas je dobré nechať obzory aj iným;)

avox
19. 03. 2007
Dát tip
vidíš, tolik možností, takže svůj názor jsi vlastně svou básní nesdělila a to je ten problém ... :-))

a možno nie...možno práve vtedy sa mohla cítiť pripravená na lásku, ktorú videla všade okolo seba...a možno to bola zrelá tridsiatnička s už vybudovanou kariérou, pričom svoju mladosť obetovala kariére, ale prineskoro na to prišla, alebo to bola...

avox
15. 03. 2007
Dát tip
No to by to ovoce krásy už bylo pěkně scvrklé a chlebík touhy okoralý! :-DDD

kto povedal, že aká bola osoba stará? tam o veku nebola ani jediná zmienka...čo ak to bola 70-ročná starenka?

avox
14. 03. 2007
Dát tip
kam ten spěch?

to bol opis atmosféry, ktorá sa zrazu okolo mňa mihla...neviem prečo ma to napadlo..všetko naraz...a stihla som len časť z toho zachytiť...časť tých myšlienok...preto to možno nedáva celkovo myšlienku...všetky tie drobnosti...ale samostatne niečo hovoria...môcť byť dostatočne rýchla, tak to zapíšem všetko...a viac by nebolo treba povedať...

fajo
24. 02. 2007
Dát tip
tam vidím slzičku..

to znelo ako...dokelu, to jej mám zase dávať tip? :D si ma rozosmiala, ďakujem;)))) občas príde také inšpiratívne obdobie (ako sedenie v škole a totálna nuda...niečo predsa robiť musíš, nie?;) )

Tanaoko
09. 01. 2007
Dát tip
další tip

smejo
15. 02. 2006
Dát tip
*

a stále nič nepíšeš;) ale dík za tipákov;)

Nickyx
12. 02. 2006
Dát tip
fajné, ale smutné...*

Eidam
09. 02. 2006
Dát tip
hezkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý :)

;))) ale tiež kruté...;)))

to ma nenapadlo...;)))...zaujímavé...neviem...;)

tí jo, beriem...a my robíme ples, Valentínsky...a ja...no, som 1 z organizátoriek, takže už tretí rok sa tam budem asi cítiť...ako, no...mimo, zle, smutne, sama...super Valentínsky ples...proste sa ideme zabávať...;(

Háber
26. 01. 2006
Dát tip
dobrého koňa aj v stajni nájdu...

no, niekedy taký pocit nemám...veď sa mrkni na svet (bacha, dnes som pesimistická;) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru