Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KAKÁ CELÝ PÍSMÁK VI.

27. 01. 2006
10
0
3926
Autor
kakání

Děkuji za převážně kladné ohlasy na předcházející díly a máme tady šestku. Nuže.. jak to má s kakem dalších deset písmáků?

 

nenápadný nick co marní
na písmáku čas
Marnotrat je ale věrný
co vytlačil zas?

 

s vážnou tváří Nicollette
usedává  na klozet
na legraci ona není
nekaká pro pobavení

 

svět se vrací k počátkům
když je na záchodě zima
když ho zebe do zadku
dá si Norsko čaj a ruma

 

Pišta_Hufnágl se shrbí
zadní běhy pokrčí
kaká totiž jako pejsek
kaky má však kočičí

 

po sýru jsou zvláště hladká
Eidam toto dobře ví
proto nenadře se zkrátka
než hovínko porodí

 

Bix se tu snad narodila
co hovínek pamatuje
hledá staré kamarády
jako dřív chce kakat klády
příliš sem už nepasuje

 

Flammea ta píše dílka
jako by byla ta dírka

 

Malá_Princezna je milá
čokokoládou upatlaná
svět je pro ni ale tíha
vykakej ji, uplakaná

 

hovínka svá tichý Danny
vyloženě programuje
nejdřív hlavičkový bobek
pak dokaká zbytek zdroje

 

Pisces děvče zkušené
mělo hodně kluků
a ti kluci dohromady
jistě hodně kaků


Presbys
21. 08. 2006
Dát tip
srandisto!!

alternic
20. 08. 2006
Dát tip
:-D * * *

a teď to zapijem: chcánky ó chcánky a dost! mně už z toho taky hrabe...

podezdívka
30. 01. 2006
Dát tip
Kakání je věčné..............a důležité! :-) Je to čest - dostat se do tvých "kaků" :-)) *t

Nickyx
29. 01. 2006
Dát tip
svijááááák...*

Elegán
28. 01. 2006
Dát tip
Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!! :))))))) umíš vykakat šle? Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!!Šle !!! :)))

Incognito
28. 01. 2006
Dát tip
:-)))))

jojo super:)

kakání
28. 01. 2006
Dát tip
mylenka: Ano ano.. to se mi docela líbí. I když, již jsem to někde zmiňoval. Psí hovínka moc neuznávám.. vím že to zavání rasismem ale nemohu si pomoci.. poslednisklenička: Tvůj nick ve mne neasociuje nic kakavého. Až budeš mít nějaký vhodnější alter, třeba se mu podívám na zoubek,-) Kimísek a Moucha.. No to by tady chtěl skoro každý, aspoň dle vzkazů co mi chodí,-) uvidí se podle toho jak mi utkvíte. Elegán: Vystačím si s káčky. Tangent: Na střední škole jsem chodil do třídy s jedním Dalimilem, ale jinak se tedy příliš nechytám. Proti označení mých děl se ovšem rozhodně ohrazuji. malej blazen: Dík,-)

Jeheheman
28. 01. 2006
Dát tip
kakání: já ti to vysvětlim. tangent je ex-davoušek, ex-iggy, ex-dalších x dementů, kteří mu byli smazáni nebo je, po vypruzení dostatečného počtu lidí sám smazal. nedávno sem s ním bydlel v jednom zelenym paneláku a spolu s dalším volem mu mj v hospě nakecali, že jsme tvůrci písmáckého exota "kakání" (sorry kakáči to neni nic proti tobě, prostě tě tak vidím, jinak seš docela v poho;) , kterýho sme si tu nemohli nevšimnout. krom tohoto nám sežral další milion nesmyslů, který se už tady nevztahujou k tématu, takže to tady po vzoru jeho úrovně nebudu vytahovat páč taky chci jít trochu do sebe a brát ohled na to, že je ten člověk v podstatě nemocnej, opakovaně mluvil s hodnými pány a papal pilulky. jenže to sem tenkrát nevěděl a myslel, že je to jen takový normální zabavný pako. radím ti, nereaguj na něj.. já s ním promluvím ono to udělá uši a bude to zas dobrý. pohoda.

Jeheheman
28. 01. 2006
Dát tip
jinak igátko díkec aspoň za avi, dycky mi ho pošli až budeš někde na tento způsob něco žvatlat ju? ňuňuňu:o)

kakání
28. 01. 2006
Dát tip
Jehehe: No, tedy moc to nechápu. Jaký zelený panelák.. A (ex)-davouška rozhodně neznám. Ani to druhé. Běžte se, mohu-li vás požádat, dohadovat někam jinam.. Je tu třeba ten pokec.

JITINKA
27. 01. 2006
Dát tip
hihi, už se bojím, abych se taky nedostala pod palbu, že vím, co by jsi na mne vymyslel???

tyve tag tome jako pobavilo ja tam ci bejt taky

kakání
27. 01. 2006
Dát tip
no_woman: Děkuji za upozornění. Já to věděl, jen při psaní nějak neuvědomil. JITINKA ;)

Norsko
27. 01. 2006
Dát tip
ohó...no toto! :-)*

Marcela.K.
27. 01. 2006
Dát tip
V nemocnici se ptáme jemně zda kakáváte pravidelně Ono totiž to kakání je důležitá věc - páni ! Jinak vás bříško rozbolí a nemůžete jít do školy někdy dokonce do práce to pak přestává legrace! Tak pravidelně kakejte o kakání se starejte! Budete jistě bez potíží které vás tolik tolik tíží a kdo se z toho nakonec pose.. to je jeho věc ;-)!

Eidam
27. 01. 2006
Dát tip
no to je mazec :))))) * * * * * * * jasnej ťip

sidonia
27. 01. 2006
Dát tip
:))) *t

jak kakaj skleničky?:) no, chlape, tvůj nick tě jistě předurčuje k velkým činům!:))))

Marcela.K.
27. 01. 2006
Dát tip
Česká lidová pro kakání zrovna k mání ;-) (jaro odhalí psí poklady ;-) Kakal pes přes oves přes zelenou louku kakal za ním myslivec péro na klobouku pejsku náš co kakáš že tak kakáš stále řek bych vám nevím sám hop a kakal dále ;-)

Jeheheman
27. 01. 2006
Dát tip
mylenka: docela ti to de. nechtěla bys s kakáním vytvořit umělecké duo? co třeba "duo kakáto":o))

Marcela.K.
27. 01. 2006
Dát tip
...už jsem skončila...to by nešlo ;-)

vrah
27. 01. 2006
Dát tip
neumíš to napsat pořádně?

Kimísek
27. 01. 2006
Dát tip
:)))))))))))))))))*

Kimísek
27. 01. 2006
Dát tip
a co já? :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru