Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluj a .....

27. 01. 2006
6
2
2990
Autor
Barbar_Cohen

Měj rád život,
i vůni lesních jahod.
lásku, která jednou zaklepe i
u tebe a tobě bude připadat
jak je svět krásný.

arie měsíčního svitu, jeho

bílá záře, probudí vše,
udělá zázrak, o kterém se nemluví.
děje se něco podivného, řekl jsem mu: dej mi
e-mail, a on na mě: Jsi snad
šílenec?

Mám rád každé nové ráno
i každý nový den.
laská mé tváře proud větru
on je zná nejlépe.
vím že život není dlouhý
ale mě to nevadí, chci si ho
náležitě užít.....

2 názory

nonamebeast
02. 05. 2007
Dát tip
jo..život jak slovo beztak vzniklo od slova užít...:_)

vidím, že sa začínaš učiť písať pozitvnejšiu poéziu, to je super...;)

a víš že ani nevím, a to je můj život jedna veliká deprese......

wedle_vazy
31. 01. 2006
Dát tip
*

Ethinel
30. 01. 2006
Dát tip
Ale jo, proc ne :o) Laska je jedina nemoc, ze ktere se lide vetsinou nechteji uzdravit ¨...

Díky, vím o co tam jde, kdyby ne, napsal bych to....

Jambo
28. 01. 2006
Dát tip
Miluj a budeš milován... jo je to pěkné, ale ten e-mail, mi k té přírodě moc nesedí, nooo

Kimísek
27. 01. 2006
Dát tip
líbí, ačkoli mi trochu uniká smysl asi a trošku mi neladí ta příroda a pak---hup skok-e-mail :)))

tanec
27. 01. 2006
Dát tip
Užívej si života a trochu vylepši své představy o realitě. Na můj vkus je tato báseň hodně moc o přírodě, možná o lásce k životu a e-mail se tam vážně vůbec nehodí. Pokud chceš psát moderní poezii, tak piš moderně. Nějak mi neladí tvoje kombinace. Promiň.

hele to je v pohodě, ten e-mail tam opravdu nemá co dělat, ale kašlu na to, stejně jako kašlu na život, díky

krempi
27. 01. 2006
Dát tip
podla mna aj ten e-mail je tam dobry...skratka je to tak, teda ja to tak chapem, ze mam milovat jak prirodu, tak sa mam tesit aj z tej nasej modernej techniky...skratka, ze vsade sa najde radost a stastie... (joj, asi som daka precitlevena dnes ci co :-) aaale ne, ted vazne, je to ok dielko)

klobouk
27. 01. 2006
Dát tip
Dohady o slovech, které se hodí nebo nehodí... tím každý vznáší nárok na to, aby si mohl text "upravit pro sebe". Ale text je prostě daný tím, kdo ho napsal. Celý vyzní dobře, nebo celý vyzní blbě. A ten, kdo ho napsal, by si za ním měl stát, ne?

Nakomíně
27. 01. 2006
Dát tip
Fú, to bylo dobrý. Souhlas všemi prsty.

Nakomíně
27. 01. 2006
Dát tip
Text je fajn, jen je tak nějak nezdělný ostatním, ale konec konců o to Ti předpokládám ani nešlo. Je důležitý, abys především Ty věděl, o co tam jde. Stejně si básně tohodle typu přebere každý po svým. Má i to výhodu, člověk si tam najde svoje principy a aspoň vidí, že v tom není sám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru