Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Léto končí

02. 09. 1999
0
0
1551
Autor
BlackG

bylo léto fajn, nebo ne? a čas zábavy s lidmi...

Léto končí. Ráno je chladno, studený déšť zaplašil slunce. Podzimní procházky sychravým městem. Noční útěk v dešti. Ráno v autě pustit topení. Léto slunečné. Horko na pláži. Veselá dovolená. Horko v práci, k umření. A klimatizace zvyšuje spotřebu benzínu, aspoň, že stíhá. Proč léto? Hříčka přírody. Divná doba. Doba života? Nebo i veselosti? Ne, to do mé nálady nesedne. Tak si v něm aspoň užívejte milování. A podzim? Samo vtělení mé duše. (Zima je moc veselá.) Počkám na sychravý den, a zajdu na opuštěná místa. (A nemusí to být hřbitov - tam chodí lidé.) A cestou opuštěný stůl v hospodě, pivo a pohled na vítr, co si hraje s listím. Bude podzim. Jakou jiskru pro melancholický čas? Aha, změním zaměstnání pro tlustší peněnženku.


Bibša
06. 09. 1999
Dát tip
Bleku, je to fajn, je to výstižné, je to trefné. Líbí se mi to, ale náladu jsi mi stejně pokazil :-)

slavek
06. 09. 1999
Dát tip
podzim po létě,
cestou k pietě,
zašlapal slunce.

BlackuG.. pěkně jsi to vystihl...

castan
02. 09. 1999
Dát tip
BlackG: Černá a naditější peněženka - nejlepší milenka pod sluncem, nebo pod mraky?

maprach
02. 09. 1999
Dát tip
Příjemný :-). . . jo a ta segregace hřbitova je přímo roztomilá!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru