Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Agent Dudlaj a zamčené dveře

30. 01. 2006
17
0
6550
Autor
Eidam

Tak kde jsme to posledně skončili???......ahá ......už vím.Dudlaj je v pěkné šlamastyce, jelikož má na krku nůž na přežití a vypadá to, že agnet Šmik ho jednou provždy šmikne.


Špatně se mi polykalo a ten týpek s kudlou v ruce hodně rychle rudl v obličeji. Bodejť ne, když jsem mu svým kovovým rozkrokovým chlapákem hrdě mířil na jeho mužskou chloubu (vzpomínáte, jak mi dělali tu operaci, tak proto se mi tak špatně močilo).
"Jenom mě řízni," špitl jsem, "a ukážu ti, jak můžeš dosáhnout Gottova hlasového rozsahu…" A přitom jsem se díval do jeho slunečních brýlí obřích rozměrů. Do takových, co najdete v klubu plným neonů a chlapů v lesklým latexu s ružovejma kapesníčkama.
"Jednou tě dostanu, Dudlaji!" zachrchlal Šmik a dal nůž na stranu.
Nastalo ticho, jenž po pár vteřinách přerušil až Karl Hustoš a jeho mocná noha (od židle...), která poslala protivníka na onen svět.
„Co to zase děláš!!!“ křikl jsem a odvalil Šmikovo tělo na bok.
„Co bych dělal? ...zachránil jsem ti život,“ odpověděl Karl a ukázal zkrvaveným kusem dřeva na ležící mrtvolu.
„Tak ti teda pěkně děkuju...“ řekl jsem ironicky a hluboce jsem se uklonil.
„Není zač,“ odvětil a vypnul hruď, jako by očekával, že za to dostane metál.
„Vždycky všechno posereš...!!!“ okřikl jsem ho. „...nejdřív mi vyndáš oko ...uděláš ze mě mrzáka a potom zabiješ jediný vodítko, který nás mohlo dovýst až k samotné hlavě zločinu!!!“.
Karl sklopil hlavu…“Tak promiň, Dudlo...“
V dálce se ozvaly zvuky sirén.
„Švestky jedou... musíme vypadnout!!!“ křikl jsem a rozběhl se k zadnímu východu.
„Proč ses zastavil?!“ křikl Karl poté, co do mě v plném běhu vrazil.
„Protože tu jsou zamčený dveře!!!“ zachroptěl jsem přimáčklej na klice.

„No jasně!!! ...ta ženská, co tudy běžela, když jsem vpadl do tohohle pajzlu!!! ...musela je zamčít!!!“ .
„Co se mi to zarylo do zadku?!“ zaúpěl jsem bolestí.
„Promiň, to je ta noha od židle.“ Prozradil mi Karl rozpačitě.
„Áááááááá ...vytáhni ze mě tu věc!!!“ skučel jsem a křečovitě svíral kliku.
„Ručky vzhůru... drobečci!“ křikl v lesklým latexu první policajt, co přiběhl do chodby.
„Áááááááá ...vytáhni ze mě tu věc!!!“ řval jsem a slzy velikostí hrachu stékaly na podlahu.
„Nemůžu mám ruce vzhůru…“ odvětil Karl Hustoš, pomalu se otáčejíc k policistovi.
Za chvíli přiběhl další a sladce se usmál...
Následovaly „Horké Baldy“.


Gottova hlasového rozsahu...hehe Nemůžu mám ruce vzhůru…hehe fakt by si mal prestať "to" fajčiť...;)))))...a ja asi tiež, lebo sa mi ústa už nezmestia ani na hlavu;))))

Eidam
02. 02. 2006
Dát tip
Usmáty_autor: tak proto takovej nick :)))

heh, ale nie...;)))...mňa a niekto donútiť fajčiť, to by musel byť zázrak...;)))...a tobôž nie hocičo iné fajčiť...;))))...ani prinútiť ma piť sa ešte nikomu nepodarilo...;))))...ani prípitky...heh;)))

Eidam
02. 02. 2006
Dát tip
tak to jsi 100%-tní abstinent :)))

veď to...ale ľudia občas, keď sa na mňa a moje konanie pozerajú, tak tomu neveria...raz mi jeden človek vedľa mňa sediaci...povedal, že ani si "šluknúť" nemusím a správam sa ako on po šluknutí...heh;)

Eidam
02. 02. 2006
Dát tip
tak to se máš :))) a ještě si nakzíš zdraví :)

no...zdravím som nakazená už dávno...a smrť sa mi nechutne vyhýba...;/ ;)

Eidam
02. 02. 2006
Dát tip
:))

Bossman
02. 02. 2006
Dát tip
židle v zádech, polda v zadku. to je životní kombinace :))

Eidam
02. 02. 2006
Dát tip
Bossman: lépe nezažít ani jedno z toho :)) dík za zastaveníčko...

Eidam
01. 02. 2006
Dát tip
Vihar,katugiro ....... v deseti bych se na tohle ani náhodou nezmohl. Tak se nedivte, že ve šetadvaceti píšu jako desetiletej......třeba v padesáti budu psát (jestli vůbec budu ještě něco psát)...něco co by mohlo pobavit i vás dva. tloudev: :)))

čím dál drsnější :) *

Eidam
01. 02. 2006
Dát tip
woman: thnx

Eidam
31. 01. 2006
Dát tip
katugiro: můžeš mi to trošku osvětlit? ....

katugiro
31. 01. 2006
Dát tip
(soukromě autorovi)

sidonia
31. 01. 2006
Dát tip
katugiro:))))))))))))))

Vihar
31. 01. 2006
Dát tip
proč? - úroveň písmák, nebo spíš rodokaps prázdnota žeroucí čas* dřív se s tím aspoň dalo zapálit v kamnech hodnocení to má v souladu s tím, co se kupuje v knihkupectvích klidně to vysvětli sidonii veřejně *a né, že si tuhle kritiku Eidam vysvětlí jako pomstu za to, co mi napsal pod Sexem z lásky, tak to není Alojs píše podobně, ale zdá se mi, že poněkud lépe

katugiro
31. 01. 2006
Dát tip
Já nevím, co jí na tom přišlo legračního, tak co můžu vysvětlovat :) Třeba se mi jenom posmívá, protože našla dvacet vtipných momentů, zatímco já to čtu už podruhé a dohromady jsem našel dva, pokaždé ten samý: "švestky jedou"...

Vihar
31. 01. 2006
Dát tip
No, psychologicky se to dá pochopit, čemu se smějou, ale mě by to přišlo vtipný a suprovka, kdybych to četl tak v desíti letech... jsem holt stará vyschlá kost jdu si vyzvednout předvolání do kafilérky

tloudev
31. 01. 2006
Dát tip
no to mi polyz cajt!

sidonia
31. 01. 2006
Dát tip
katu: smeju se tem vasim furt-trvajicim vymenam nazoru:), nic osobniho, samozrejme.. a co se tyce urovne: jo, je to zabava pro desetilete decka, ale to prece neznamena, ze to zabava neni, ne? a to, ze se tomu zasmejem z nas nutne nedela... dovico:) jo a este sem chtela k tem svestkam.. to konkretne mi neprijde vtipny.. nevim no ;)

katugiro
31. 01. 2006
Dát tip
Mě švestky vždycky rozesmějou, když někam jedou. Ale pokud se chceš bavit vážně, tak je samozřejmě i zábava pro desetiletá děcka zábavou. Jestli se jako taková hodí do kategorie povídek na literárním serveru, je věc poněkud jiná...

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
dík :)

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
dík :)

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
slíbené avi Alojsovi :))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
tuli tuli : thnx

Liss
30. 01. 2006
Dát tip
záčíná to mít prudký spád zajímavým směrem....:))))))paráda

Fidla
30. 01. 2006
Dát tip
smutný příběh...řikám to furt

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Liss: teda ty seš ale zvrhlá :)) Fidla: příště zkusím něco veselýho :) Ď

Fidla
30. 01. 2006
Dát tip
No si myslim, že je na čase. Mám kapesníček celej umáčenej, unudlanej... beru to teda jako příslib pro mně podobné citlivé duše:))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
jistě :))

:-)...dobrý :-) t*

jaza
30. 01. 2006
Dát tip
dneska nejlepší dudlaj!!***

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Mala_Princezna: Ď jaza: fakt?.....tak to děkuju uctivě :)

Honza_Princ
30. 01. 2006
Dát tip
nářez :))))))***************** zhruba tak 20 velmi vtipných momentů***** nej

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
honzo ty si ze mě střílíš že jo? ......a jestli ne tak děkuju.

Jsem zvědavej na "hlavu zločinu" :-)

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Bang bang bigelow: to já taky .....jsem zvědavej co se mi vyklube v makovici :))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
nohy jsou super :))

Liss
30. 01. 2006
Dát tip
nohz jsou nejlepší

Wemi
30. 01. 2006
Dát tip
„Švestky jedou... musíme vypadnout!!!“ křikl jsem a rozběhl se k zadnímu východu. seš neuvěřitelnej člověk... tip

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
právě.........nic mi nevěř :)) Ď

Wemi
30. 01. 2006
Dát tip
ani mě nehne:)))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
jak sceš :)) já tě do ničeho nutit nebudu :D

Wemi
30. 01. 2006
Dát tip
no počkéééj, dyť si mi to sám doporučil!:)

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
wemi: no totok!!! :D Póle: děkuji .....budu se snažit vyvarovat se takových slovosledů :))))

Wemi
30. 01. 2006
Dát tip
no, jéje, ono se nám to pobuřuje!:) já ti něco poradim, že vám do toho skáču, nejlepčí je vyvarovat se jakejchkoliv slovosledů...

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
a co třeba slovosleďů? .......mmmmmmm to bych si dal líbit :))

Wemi
30. 01. 2006
Dát tip
slovosleďů se vyvaruj už tuplem, nebo skončíš, jako oni
Je to jak z toho baru, kde kuchaj ONI kdekoho...

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Wemi: nějak je nevidím........jsou neviditelní? :)))) BlackingTheSun: jojo to je ten bar :))

Alojs
30. 01. 2006
Dát tip
avi doručeno a tip taky :-) * v duchu předchozích... jsem zvědav, jak dlouho vydržíš

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Alojs: díky mistře. taky jsem zvědav....

Alojs
30. 01. 2006
Dát tip
neříkej mi mistře... "borče" postačí :))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
díky bobře....eee....borče :)))

Wemi
30. 01. 2006
Dát tip
uehh, asi nechtěj bejt viděný... jinak si to nedokážu vysvětlit.... možná tady probíhá nějaká cenzura a je zakázáno sem dávat mrtvý sleďe...

sidonia
30. 01. 2006
Dát tip
honza princ mluvi pravdu, no faakt *t

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
Wemi: není :))). najdi jiný plíssssssssssssssss :) Sid: že vy jste se ňák spikly???..... :D

sidonia
30. 01. 2006
Dát tip
pokud je honza zencka taxme se fakt spikly:))))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
není...je to kluk jak buk ...:))))

sidonia
30. 01. 2006
Dát tip
tak to neee.. s bukama ja se nespikavam;)

Wemi
30. 01. 2006
Dát tip
mhmhmmmmm.... ty sou, co?

Honza_Princ
30. 01. 2006
Dát tip
no to sem to dopracoval :)

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
sidonia : won není buk ....neboj :)))))) Wemi:to jo .....:))) Honza_Princ: dobrý né? :))

sidonia
30. 01. 2006
Dát tip
si rikal ze jo prece raci cekuj mejl ..a neprivadej ctenare v omyl:) honza:))))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
tak cekuju teda :))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
už mi to cekuje v mejlu. mrknu na to az doma..... v praci se to moc nehodi.

StvN
30. 01. 2006
Dát tip
Alojsovi se to možná bude líbit.

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
StvN: jojo už to četl...

aldebaran
30. 01. 2006
Dát tip
Je to napsáno velice poutavě! Sice jsem nečetl předcházející díly, ale zdá se mi to příliš krátké. Nemůže to být delší?

fungus2
30. 01. 2006
Dát tip
Výborné**

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
nevím zda-li bych to zvládl..... :))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
fungus2: díky

Eva_S
30. 01. 2006
Dát tip
chem....nezklamals....:)) co to sou horké baldy?

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
horký baldy=velký penisy :))

Eva_S
30. 01. 2006
Dát tip
ahaaaa....sem měla čekat....:))

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
děkuju ženo...:))

Sarmi
30. 01. 2006
Dát tip
Super !! Doufám že najdeš vydavatele....

Eidam
30. 01. 2006
Dát tip
nestraš :))) díkY

katugiro
30. 01. 2006
Dát tip
Vihare, až budeš mít zase někdy nízký tlak, ozvi se pod některým z těchhle agentů...

Micro
30. 01. 2006
Dát tip
:) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru