Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poezie vodních dýmek III.

31. 01. 2006
0
0
3610
Autor
akredit

Milí přátelé poezie,

 

zveme vás 4. února 2006 v 18:00 do pražské internetové čajovny V síti  http://www.ecajovna.cz na třetí z večerů cyklu spirituální poezie nazvaný Poezie vodních dýmek.

Uvidíte a uslyšíte:

ouvej (Rowennu) z Písmáka i Totemu a Barču z Totemu v podání neustále sympatičtějšího hlasu Kelly z Totemu

swedish-nigga  z Totemu a chroustjazze z internetu a odkudkoliv jinad v podání umanutého hlasu Lyryka z Poezie

Zamyšlení nad smyslem paměti pro poezii

Další čtení ukázek z poslední sbírky Emila Boka Jedy blaženosti z nakladatelství Petrov

Doprovodná improvizace přítele Filipa určitě překvapí

 


Přesná adresa: Jana Masaryka 46, Praha 2 - Vinohrady

 

 


Mirko_Hýl_
04. 02. 2006
Dát tip
To jsem zvědav!

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
Milý chý o psi já se nikdy za hipíka neprohlašoval a nemůžu říct že by mi jejich filozofie byla zas až tak blízká...tudíž tvůj zpětnej rejpanec minul (he he he)

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
No jo no, a ani z tou kulturou to nevyslo - vymysleli treba jazz...ale to se smazava - no povazte kaaaantry a hip hap hop :-)) No a pak jsou tady indiani (jejich zbytky) Treba takovej Rogers, to je taky amik, dost dobrej....no a na par dalsich kaderniku bych si taky vzpomnel - sullivan, horney... bla bla bla :-) I zimbado je tedka fraja (i kdyz seredne zmrsil par experimentu). Mam pocitat z celyho kontinentu, nebo jenom strycka sama? Jakej radek jaky kritiky? Mlzis, nechapu co sem prehnal.... Shammann: V tom pripade mam pro tebe jednu spatnou novinu - vypadas jako hipik - a to nejni kompliment ;-)) (a priznej se nejaky bukowsky hlasky bych se dockal ze jo :-))) )

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
avi

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
milý chýpsí není mi šestnáct abych tady trousil hlášky bukowskýho:-) sem akorát zarostlej & mám dlouhý vlasy a nemůžu říct, že bych jenom poslouchal šedesátý léta momentálně u mě šlapou white stripes a přijde mi od tebe dost nemilé vyvolávat ve mě pocit že se musím ospravedlňit z nepravdivých nařčení :-) so so

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
Tak promin, ja kdybych vypadal jako hipik, tak bych to rad vedel ;-)) Doufam ze si dal avi adamovi - to o buk. se mu bude libit :-)

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
milý faraone zbalzamovaný (jehož hrob byl x krát vykraden, mrtvola vyvrhnuta, ještě celá ofáčovaná) neposlal sem avi adamovi (chyba?) napravíme..

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
he he teď sem si vzpomněl, že sem občas bukowskýho citoval, ale to sem byl buď ožralej anebo sem někoho provokoval:-)

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
vidis, mam te prokouklyho - aspon je videt, ze na kadernika nechodim bez nejakyho efektu...z vlasu se toho da hodne poznat :-))) Nic si z toho nedelej - ja svyho casu parkrat zacitoval Johnyho Rottena :-))

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
milá inkarnace Che guevary (zpětně) sem někde slyšel (samozřejmě to mám šíleně nepodložený) že lidé kteří se chtějí stát kadeřníkem mají povětšinou sami problém s vlasy...he he he ale to se určitě jenom tak řiká.. jen že sem to slyšel z vícero stran.. a možná sem to taky četl.. a možná tady jenom fabuluju ...

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
A je to pravda, dalsi velky procento tvorej lidi, ktery nerozumej vlasum ostatnich lidi a nakonec (a tech je asi nejvic) jsou ty, ktrery tam jdou proto, ze je to "in". Tyhle vlastnosti by nemely bejt hlavni motivaci, ale CASTECNE se hodej. Strihat te napriklad ucej nejdriv tak, ze strihaj tebe - aby si se dokazal vzit do pozice strihaneho. No a pak je tu to pravidlo - to, co neostrihas nejdriv u sebe, tedy dokud tvuj uces nejni opravdu kompaktni, tak nemuzes strihat jiny lidi. Kdyz si budes myslet, ze vsem ostatnim vlasum rozumis, tak se nikdy nemas sanci nic naucit... Jo, ten posledni duvod je blbost... ;-)

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
Myslim, že tady vyprávíme moc pěkná podobenství, neměli bychom si dát výběr?:-)

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
Spis tip, na vyber to neni - to bych totiz doopravdy nesmel bejt kadernik... :-)

Nicollette
02. 02. 2006
Dát tip
co to tu za bludy ?

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
:-) /že se k tomu ještě vracim, u některejch starejch kadeřníků mám občas pocit, že tak nějak přejímaj určitý styly účesu od svých zákazníků...

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
My se tady s Chýpsí bavíme o vlasech vlastně:-)

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
To je taky pravda, protoze se ti kazdej zakaznik vlastne ze svy podstaty snazi vnutit svuj uces... No a to je pak nekdy dost narocny :-)) - nekdy se to muze tomu zakaznikovi povezt, proto musis mit co nejkompaktnejsi uces vlastni, aby si byl odolnej mimochodem, kdyz uz mluvime o vlasech, nedavno sem si nasel prvni sedivej vlas...zacinam bejt starej!!!! Nicollette: Jaky bludy? 8-)

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
tak to už chyběj jenom alimenty a výuční kadeřnickej list...a samozřejmě vlastní salón:-)

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
No spis ty znalosti a zkusenosti o strihani :-))

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
Image je dycky na prvním místě:-))))

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
Amen! :-))

Nicollette
02. 02. 2006
Dát tip
no vlasy máte voba parádní to já vim, ale na mě stejnak nemáte

Che_(ops)
02. 02. 2006
Dát tip
hadat se nebudu, ale myslim si svy :-)))

Nicollette
02. 02. 2006
Dát tip
se uvidí

Shammann
02. 02. 2006
Dát tip
nejsou vlasy jako vlasy:-)

JiKo
01. 02. 2006
Dát tip
STVN - maj tam víno - jediný čím se dá opíjet :-)

Nicollette
01. 02. 2006
Dát tip
jo? tak bezvadný :-) on teda malej dostal horečku ale snad už bude otec doma a budu se moci dostavit... tak číslo na sebe máme že tak díky :-)

Shammann
01. 02. 2006
Dát tip
Che_(ops) je vůbec prachzvláštní postavička, má pseudodlouhý vlasy a nadává na hipíky (a přitom je kadeřník) - myslím, že v tom chlapec sám nemá jasno, jestli má jako bejt mánička anebo pozorovatel, zasek se tak v půli cesty..he he he

Che_(ops)
01. 02. 2006
Dát tip
no jo, jenomze bejt vsichni hipici, tak prijdu vo praci! blechy a vsi ve vlasech- brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-/// Neboj, vlasy delsi mebudou ;-) - to bych si pak opravdu prisel jako hipik, musel bych sam sebou pohrdat a to prej egu nedela dobre ;-) A co to ma bejt za narazky - ty by si preci mel mlit vo tom jak me milujes.....a obcas to prolozit nejakou pseudointosskou hlaskou z Buka! :-) "Always Hate Hippies" You are a hippie, You smell like skunk, I'm your arch-enemy, A middle class punk. Get out, Get a life, Get a job, Everyone's smoking grass, Everyone is an ass. Can't you afford to cut your hair? Cause Frank and I will cut it off for free. Never trust a hippie, They'll sell you bad drugs. A mas to - vase drogy sou spatny!!!! :-P __________________ FLOWER POWER ---------HIPPIE--------- (losers & posers united) PEACE!!!! :-))))

America
01. 02. 2006
Dát tip
Jde o to, že che_(ops) pohrdá americkou kulturou a tudíž i hipíky Kdyby byl o něco ošklivější, vážně se s ním dostanu do křížku. Ale protože je kadeřník a tudíž homosexuál, mám pro něj slitování. Nakonec asi taky přijdu. (jsem ten úplně vpravo na pozorovatelový fotce a jakýkoliv kočičce ihned rád poskytnu svoje číslo ICQ)

Che_(ops)
01. 02. 2006
Dát tip
Blbost, mam rad treba Poa a Hellera... Chomsky je taky fajn (sakra, ale to je vedec...) (doufam, ze si nevsimnes, ze to je vlastne brit a zid... ;-) ) Hipiky pohrdam proto, ze z nich vsech sou tedka bud kravataci, opora presne toho establishmentu proti kterymu bojovali, nebo turisticka atrakce. Jo Kesey byl dobrej (a to byl hipik, i kdyz bych rekl, ze se k nim pridal az po tom, co napsal VYhodme ho z kola ven) Jo a delaly spatnou "hudbu". S tim ostatnim souhlasim a jsem rad, ze je to tak jak to je :-+ Existuje vubec nejaka americka kultura?

America
01. 02. 2006
Dát tip
ach ach tak se podívej jenom na první řádek svý kritiky a dostaneš odpověď hele že ty to někdy ( ... ) přeháníš ? :-)

Nicollette
31. 01. 2006
Dát tip
ty jo... tak já přijdu ale určitě tam netrefim :-))

poletik
31. 01. 2006
Dát tip
Přijde Markéta, mám brát buben? ;-)

Markéta
31. 01. 2006
Dát tip
bubny jakékoliv velikosti a provedení jsou vítané

pozorovatel
31. 01. 2006
Dát tip
možná.. když mě teda poletik nevezme na buben

Nicollette
31. 01. 2006
Dát tip
pózo odvedeš mi tam ? .-)

Che_(ops)
31. 01. 2006
Dát tip
Ja bych asi sel taky...

pozorovatel
31. 01. 2006
Dát tip
Nicol: odvedu si tě

Che_(ops)
31. 01. 2006
Dát tip
Me zadny avi? Tak to si pamatuju...!

pozorovatel
31. 01. 2006
Dát tip
ty nejsi holka tak se nechovej jako holka

Che_(ops)
31. 01. 2006
Dát tip
Ale mam taky city....

pozorovatel
31. 01. 2006
Dát tip
ale ne prsa

Che_(ops)
31. 01. 2006
Dát tip
To lecktera holka taky ne, to nejni argument!

pozorovatel
31. 01. 2006
Dát tip
neštvi mě! ale přijď minule to bylo fakt hustý

StvN
31. 01. 2006
Dát tip
Internetová čajovna. Hukot. Chudák chroust.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru