Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kaj

Výběr: Print
02. 02. 2006
5
0
2589
Autor
Bix

Aj ty si držal za šál Kaja

ľadové srdce však stojí

 

v ňom zmrznuté ihličky

- kovové kúsky duše.


pampelin
13. 02. 2006
Dát tip
Pěkný přříběh

Bibša
03. 02. 2006
Dát tip
Na pohádkách je krásný ten happyend...v životě to není tak snadné, né tak lehce se dojde k poznání... a ledové srdí už nerozmrazí ani autogen... lze mírně rozehřát... ale málokdy úplně... ale neztrácet naději a pořád neustále každý možný okamžik na něj zkoušet deple dýšat...

Bix
03. 02. 2006
Dát tip
Áno, to je tá nádherná prítomnosť Gerdy v tomto príbehu...

Petrusha
02. 02. 2006
Dát tip
Snehova kralovna v modernej dobe ?

pekna "kovove kusky duse" je pekny obrazok tiez sa niekedy citim ako taky kusok duse

(závorka)
02. 02. 2006
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

katugiro
01. 02. 2006
Dát tip
k jaké pohádce je to?

katugiro: Od Andersena a jmenuje se Sněhová královna...jsou děti děti, Káj a Gerda...Kájovi se dostane do srdce střep z takového zlého zrcadla a jeho srdce se promění v kus ledu...někdy si to přečti...

píše se asi spíš krátce, Kaj...:o)

katugiro
01. 02. 2006
Dát tip
Ach tak, já Andersenovy pohádky nikdy neměl rád, tedy ne že by mě to omlouvalo, že si je nepamatuju... :) Dík.

O statečném cínovém vojáčkovi je jedna z nejkrásnějších pohádek vůbec, máš dost zásadní mezery ve vzdělání...:o)

katugiro
01. 02. 2006
Dát tip
Když se mi něco nelíbí, tak je to mezera ve vzdělání? :) Když už se nebavíme zrovna o Němcové a Kubínovi, tak beru Wildea. Grimmové nejsou taky nic moc pro mě.

tu pohádku máme moc rádi... kov je snažší rozehřát než led...

Bix
31. 01. 2006
Dát tip
Priniesli ste sem nádej, ďakujem :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru