Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodně krutá

21. 02. 2001
5
0
3495
Autor
BadAngel

Sundavám Ti podprsenku a přitom myslím na jinou připadám si jak v tom vlaku co jede v písni krajinou vím že mě máš hodně ráda jak bych to mohl nevidět jednou ti to musím říci jak nespravedlivej je svět budeš asi hodně brečet budeš mi hodně nadávat proč jsem se jenom neubránil té touze s tebou lehávat?
Eunuch
16. 02. 2006
Dát tip
Tlesky tlesk - tleskám TIP

Azathe
31. 08. 2004
Dát tip
moc pěkný...je to takový...smutný :o) tip Ti dám určitě, je to hodně emotivní a o tom umění je :o)) (nebo alespoň v mých očích)

Katčenka
02. 03. 2003
Dát tip
nic jinyho mne nenapada.... TY VOLE! :)

Witch
31. 05. 2002
Dát tip
a mě se to líbí, je to hezky napsaný, hezky řečený... *

Čolito
27. 05. 2002
Dát tip
Tak tohle se mi nelíbí, protože nejsi jediný, kdo se neubránil......... ale takovej je život......

Tanaki
23. 05. 2002
Dát tip
pekny syrovy styl t

clovrdik
28. 06. 2001
Dát tip
život je občas hodně krutej, zařazuju do klubu.

BadAngel
27. 06. 2001
Dát tip
Junkie_23: Dík. Potěší... o to víc, že podobnou kritiku už jsem ani nečekal...

Junkie_23
26. 06. 2001
Dát tip
moc dobre andeliku!!!!!!!!!!!**********

jorel
27. 02. 2001
Dát tip
málo z děl je tak emotivních, jako toto. TIP. sám leckdy píšu z pozice negativních postav (qalitní scénář na počítačovou hru nelze psát jinak), a tak Tvé dílko hodnotím jako DÍLO. nicméně s Kateřinou jsem za (nevyřčené) jedno: tento způsob života je mi odporný a cizí.

BadAngel
26. 02. 2001
Dát tip
Lidi, to je umění, ne zpověď...! Tak prosím neposílat těžký věci na hlavu, rád bych ještě chvíli žil...

Adelan
22. 02. 2001
Dát tip
Hodné svého názvu. Není radno si zahrávat s city.

Katerina
21. 02. 2001
Dát tip
Nemam slov :-))) Ja bych ti poslala neco hodne tezkyho na hlavu!!! ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru