Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***SEXUÁLNÍ TENZE***

23. 02. 2001
20
5
12993
Autor
Danny

Už je to zase tady, i když Od onanie neuběhl ani den, Je to jak svíjeti se hlady: Geny se tlačí ze mě ven Cokoli prsatého uvidím, -nemůžu si pomoci- I když se strašně zastydím, Sexu se snažím domoci Mé tělo po dotycích touží, - proto též píši tenhle kec - Hladit a líbat a milovat zkouží A vystříknout pak nakonec! Ale ten protějšek tam není, Šance mé jsou nerovné, Takže mi zbývá jenom snění A ruce moje šikovné Takže až moje sémě zase Postel večer pokropí Neříkejte, že jsem prase, kdo zažil, ten to POCHOPÍ

5 názorů

:-D Jo jo, ze života...za covidu jak když najdeš.


pastelka?
22. 12. 2010
Dát tip
:D cokoli prsatého uvidím

Drnda
07. 09. 2005
Dát tip
:o) pěkně přímé, bez servítek :)

Terpsichore
15. 02. 2005
Dát tip
.. se ti hodi ke jmenu - Danny Smiricky :-) nad postel si ji nepovesim, ale rozesmala me, tak tip ;-)

klipeto
15. 12. 2004
Dát tip
muhehe t*

Dotek
12. 10. 2004
Dát tip
Chápu že máš autorská práva k rozmnožování, ale vyplatí se to? :-)

anae
14. 04. 2004
Dát tip
Jak upřímné!:-)))*

Nevímkdo
07. 08. 2003
Dát tip
jen ten konec bych udělala takhle : kdo nezažil nepochopí ale to už není aktuální, co ?

extáze
11. 10. 2002
Dát tip
je vidět,že nemáš zábrany,odvážný požárníku:-)*

Čolito
01. 09. 2002
Dát tip
v pohodě:-)

Jeanne
22. 07. 2002
Dát tip
zajímavý *

Witch
11. 07. 2002
Dát tip
jooooooooooo to je hodně dobrý hahahaha super! *

ivana
03. 05. 2002
Dát tip
Perfektní-děláme to všichni-t-

Čolito
15. 04. 2002
Dát tip
myslím si, že je to skvěle podaný....vůbec si nemyslím, že jsi prase, ale člověk!!! *

ulita
12. 10. 2001
Dát tip
asi byla, s tím slovem jsi ale začal ty...:) samozřejmě, že co se týče sex. orientace jsou muži "diskriminovanější" než ženy, ale co se jsem tak měla možnost slyšet a vidět, jsou diskriminováni zase muži - chci tím říct, velké vetšině mužů přijdou lesbičky nebo bisexuálky přijatelnější nebo atraktivnější (doporučuji některé kririky pod mou básní "Bi"), zatímco homosexuály tvrdě odsuzují. U žen jsem měla dojem, že jsou tolerantnější - i když zobecňovat si netroufám. Ozvala jsem se proto, že jsem to tvoje paušální odsouzení "s tou emancipací sou fakt trapný" nechtěla jen tak přejít - tím spíš, v jakém kontextu to zaznělo. Srovnávat porod s problémem polucí se mi zdá dost mimo.

ulita
11. 09. 2001
Dát tip
ráda bych podotkla, že slovo "emancipace" znamená možnost o sobě autonomně rozhodovat, ale to se ti asi nedoneslo, že?

Danny
20. 08. 2001
Dát tip
Miwa: sedmkrat denne to dela clovek ktery dopustil aby ho to ovladlo. kdyz si to "nadrzis" treba 2 dny je pak ta uuuuuuleva daleko lepsi :]

Miroslawek
14. 08. 2001
Dát tip
až to budeš muset dělat sedmkrát denně a ne jen jednou ... pak teprve pochopíš, co je to hlad ;-?

fuckie
16. 07. 2001
Dát tip
ve dvou je to ale lepsi...

Mámalibor
12. 07. 2001
Dát tip
... tož hurá do roboty a práci čest na Vaši pěst , ale já to fakt neviděla ještě plnit :-)!*

clovrdik
09. 07. 2001
Dát tip
skvělý :-)))))))))))))))) TIP

Zasněná
07. 06. 2001
Dát tip
Tak tohle je super, to bych nikdy nedokázala tady uveřejnit něco takhle osobního (i když děláme to všichni! :-))), ale díky za to. Zasmála jsem se a chápu. TIP

Miroslawek
09. 05. 2001
Dát tip
máš pravdu ... na to jak je to otevřené, bych ovšem očekával, že to bude mít víc myšlenky a vtipu, aby se ta otevřenost dala odůvodnit něčím jiným než snahou šokovat, zaujmout ... zkrátka by měla mít svůj důvod, jinak se stává samoúčelnou.

Vojtek
09. 05. 2001
Dát tip
*!

Ohhh, uvádíš mě do rozpaků. Moje prababička říkala, to, co tady už někdo starej prohlásil.... Inu ve stáří najdeš moudrost ( a v mládí život, že ano ??)

Když máš srdce bolení - ZACHRÁNÍ TĚ HONĚNÍ !!!!

Dave_Zw
28. 02. 2001
Dát tip
Onanie vzniklo ue dvou slov: ONA a NIE /ona tu nie/ Takže to vymysleli Slováci!

Bacil
27. 02. 2001
Dát tip
Mimochodem, kdybyste mě hledali na těch fazolích, tak jsem tam taky jako Bacil. A kdybyste měli zájem o moje erotičnosti až pornografičnosti, napište mi a domluvíme se. Jinak - chlupaté dlaně apod. jsou pověry, to musím jako lékař vyvrátit. I když hlásím, že jsem jako pravidelný onanista podjatý...

Naja
26. 02. 2001
Dát tip
Sec sem zenskeho pohlavi, tak te teda chapu heee viz. moje basnicka Onanovat :=)

Naja
26. 02. 2001
Dát tip
Bacil: A ja pohadku, ktera se menuje Onan heee a nebo mozna spis se nejmenuje Drobna ukazka: ......tatinek byl na ni jako pes - ANI CERVENOU KABELKU JI NEKOUPIL ....

ulita
25. 02. 2001
Dát tip
a oslepneš a změkne ti mozek...

Bacil
24. 02. 2001
Dát tip
Ulitko, právě že na Písmáka jako takového se hodí spíš náznaky a jinotaje. Ale občas někteří z nás napíší i něco docela otevřenějšího, a to právě by se dalo dát do zvláštní sekce. Jinak si nemyslím, že by ta sekce musela být apriorně něco hrozného. Například s sekci Láska, sex a erotika diskusního fóra na www.fazole.cz se taky nic hrozného neděje (přispívám tam občas, a pár diskusí jsem tam založil, i když od doby, kdy jsem na Písmákovi, jsem tam čím dál méně často)

fox
24. 02. 2001
Dát tip
fazole?

MM
24. 02. 2001
Dát tip
zkouží ;))

Dědouch
24. 02. 2001
Dát tip
budeš mít chlupatý dlaně...

Print
23. 02. 2001
Dát tip
Jasně, kamo...:-)

ulita
23. 02. 2001
Dát tip
Danny to je úžasný, mám ráda otevřenost a sdílená intimita je prostě.... ve srovnání s většinovou tvorbou na písmáku je tohle pohlazení po...těle..?

Bacil
23. 02. 2001
Dát tip
Ulito, možná by to chtělo založit nějakou oddělenou erotickou sekci Písmáka. Mám taky choulostivější věci (například erotickou pohádku O červené Klárulce), ale je mi žinantní je dávat na Písmáka mezi oduševnělé výtvory. Ovšem tohle je pravdivá výpověď a zaslouží si tip.

fox
23. 02. 2001
Dát tip
to me chlape pobavilo, to znajou vseci a tys to debre napsal

ulita
23. 02. 2001
Dát tip
Bacil: už několikrát jsem tu zahlédla lidi řešit, co do písmáka ano a co ne (viz třeba krátký, vtipný politický pamflet, jehož autora si samozřejmě nepamatuju). udává tu někdo směr? říká někdo, co je pro písmáka dobré a co nikoliv? nebránila bych se přirozenému vývoji - věřím v samočistící nebo samoregulační schopnosti písmáčích stránek...na druhou stranu z "erotické" sekce bych měla trochu strach - už proto, že tohle téma je dost citlivé samo o sobě - a pak - ddoveddeš si představit, co by se tam dělo..? :-) mám radši jemné náznaky a jinotaje propašované do "normální" tvorby, kdybych věděla, že jsem v erotické sekci, asi bych si už nemohla hledat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru