Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do krve

23. 02. 2001
4
0
1987
Autor
cvrček

... prý že to dělají jenom muži ...

Byl to jen jeden den a potom jedna noc cítím se podveden a křičím o pomoc Prý se nic nezmění Neříkej: Zapomeň Dej mi svý toužení a přilož na oheň Já nejsem figurka nejsem jen na hraní plyšová potvůrka automat líbání Ne nejsem bublifuk na hřišti z písku hrad a ty mi nejsi fuk umím i milovat Uprostřed savany jsem smutný poustevník Ne nejsem naštvaný už jsem si na to zvyk Je mi jen líto že oheň led nespojí ač nejsme na nože ani nejsme svoji Možná znáš sklamání možná ti někdo lhal Vím že to tápání není tvůj ideál Já chci tě milovat jakoby poprvé Zkus ještě riskovat Zkusme žít do krve!
cvrček
04. 02. 2003
Dát tip
Gíto, Dabi, děkuji za pochopení pocitů...

cvrček
26. 03. 2002
Dát tip
Jakpak to?

Bledulka
22. 03. 2002
Dát tip
Na poustevníka tedy nevyzníváš.

Dabi
08. 03. 2002
Dát tip
Krásné :) Máš můj t*

Gíta
06. 03. 2002
Dát tip
Je to prave...a hezke,a smutne.....a...a...a...je tech pocitu vice

cvrček
13. 02. 2002
Dát tip
Krásný obraz - některá nevím jsou jako květy vymodelované z ledu, které se horkem mých dlaní zničí... jako bych ten pocit odněkud znal... Materulo, ty básníš i v kritikách....

Krel
10. 12. 2001
Dát tip
dobré...má to něco do sebe..

Amanda
10. 12. 2001
Dát tip
Hmmm zvlastni... jako celek nevim mi prijdou trochu nasilne ale "...Ne nejsem bublifuk na hřišti z písku hrad..." "...Uprostřed savany jsem smutný poustevník..." ...jsou dokonyale vystizne...

Alela
25. 10. 2001
Dát tip
Hmm..., pěkný. Taky právě píšu báseň, která se jmenuje do krve a v úterý ji dám asi na písmák. Jen se koukám, jak vypadá ta tvá. A pak tady ještě má nějaký Falka taky báseň do krve, tak na tu se asi taky mrknu. Jinak fakt pěkná básnička, akorát moc nevyznávám striktní rým, ale to už je moje věc, že? Tak zatim ahoj, Tipuju.

cvrček
27. 02. 2001
Dát tip
Já taky lád foukám bulifuk, možná že ploměnit še v bulblinky by byl doblej výlet plyč...Diky za tip

Falka
25. 02. 2001
Dát tip
Jů, zase písnička... :o) Líbílíbílíbí... tip* Jenom škoda, že nejsi bublifuk... ty balevný duhový bublinky, co se pšes ně tak klásně kouká na svět a do sluníška, ty sny, co se ti někdy podaží chytit a posadit na dlaň, ani nedýchat, opatlně, nebo tě poplskají smíchy... :o) A víš to ulčitě, že nejsi...? Ani tlošku?

Funda
23. 02. 2001
Dát tip
Ten ano anonym sem byl já.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru