Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ruža

Výběr: zaki
06. 02. 2006
28
0
3395

... .... ...

Nikdy by som nepovedal, že sa ľudstvo môže vyvíjať tak rýchlo. Zakrútil som hlavou. A zatváril sa rovnako dôležito ako keď sedím na záchode a čítam Nový čas.

Čoooo? Spýtala sa ma. Trochu sa uškrnula. A vytiahla z puzdra nožničky na nechty. Trochu to mnou myklo.

No však sa pozri. Upriamil som jej pozornosť na televíznu obrazovku. Práve bežal nejaký nemecký film zo sedemdesiatych rokov. Erotický samozrejme.

Hm. Asi som sprostá, ale nerozumiem.

Ale prosím ťa pozri sa lepšie. Pozri ako vyzerajú. Tí chlapi . Veď sú chlpatejší jak ja. A že som riadne chlpatý. Zhodil som zo seba perinu a ukázal svoju chlapskú hruď a ovisnuté brucho. A potom tie ženské. Zarastené ešte aj pod pazuchou. Vášnivo som gestikuloval. Hrozné. To je jak kukať na šukajúcich neandertálcov. Dodal som. Znova sa zakryl.

 

A ona

 

Si ďalej strihala nechty. A neskonštatovalo nič, ani že som magor. Trochu mi to chýbalo. Asi sme už boli príliš dlho spolu na to, aby som ju dokázal prekvapiť.

 

Pohladil som ju. A ona zavrnela. Položila necht na stôl, medzi ostatné. Potom ich zhrnula do dlane. Spláchla do záchodu. Vošla do kúpeľne a asi po piatich minútach sa vrátila ku mne. Mala ružu vo vlasoch a namaľované pery.

 

Čo to je? Spýtal som sa.

Čo čo je?

No tá ruža.

Chcela som to trochu ozvláštniť. Povedala polovážne.

Ružou? Čo preboha? To si ju niekam vrazíš? Nechápal som.

Nie to tebe. Odbila ma. A začala vyberať sviečky zo skrine. Bolo ich asi tak tridsať.

Mám sa báť.

Nemusíš. Mávla rukou. Začala ich po jednej zapaľovať. A ja som sa upokojil. ale už som sa nemohol dostať naspäť do deja.

 

Nasrať. Zamrmlal som.

 

Hotovo! Zahlásila zrazu. Zhasla svetlo. Telku. Podišla ku mne. V ruke držala ružu. Odsunula paplón. A priložila mi ju k perám. A potom k miestu, ktoré s v slušnej spoločnosti snažím prezentovať ako kľúče.

 

Hm. Asi budeme súložiť. Skonštatoval som sucho. Ona len prikývla. A ani potom sa nič zvláštne nestalo.


niniw
04. 05. 2006
Dát tip
fajn ... :o)

moonspell
19. 04. 2006
Dát tip
zvrat-to je ta skoda..cakat necakane..asi sa to nema..poviedka-vystizna..:)

kilam...mozno ta reakcia prezentovana v literature... ...mozno je to obranny mechanizmus...atd..

kilam
06. 04. 2006
Dát tip
ale ano..taka monotonna monipoviedocka ako vela zivotnych situacii..rpekaza mi ten v literature tak casto prezentovany cynizmus ako jedina reakcia..

Lulu
18. 03. 2006
Dát tip
:-) uz som chcela odist z pismaka a zase sa nudne ponorit do pracovneho procesu, ale tato ma nesmierne pobavila, takze si musim precitat este aspon jednu. Neuveritelny slovensky assurballitovsky realizmus:-)

lady1kazoo
08. 03. 2006
Dát tip
pripomina mi to "nechutny komercny brak" co sa niekto zhrozil,ze som precitala, ... ale je to fajn,pohodove,no da sa *

Anis
04. 03. 2006
Dát tip
O zivote ... suse .... lehce ....

Goldstein
04. 03. 2006
Dát tip
Je zajímavé, jak obyčejné věci dokáží zaznít neobyčejně. t

misty
15. 02. 2006
Dát tip
som ti sem pisala povodne tazku kritiku, no z nejakeho zahadneho dovodu ti ju neposlalo...a vlastne som tym iba kcela povedat, ze sa mi paci sucasna poloha assa ;o) *

zdeno_h
15. 02. 2006
Dát tip
Super, nič viac sa k tomu neda dodat

zaki
08. 02. 2006
Dát tip
assu jednoducho pises skvele poviedky

Bix
07. 02. 2006
Dát tip
Bože :o)

Skafararix
07. 02. 2006
Dát tip
hmmm....no da sa...ale inak nic extra a taaak...sak chapes starec co myslis hadam:))

Ariela
07. 02. 2006
Dát tip
ulet....nebudes ty fakt zalaskovany? :)) sviecky, ruze...kvalitny gyc...:) a nechty sa nemaju strihat, ale pilnikovat, povedz babenke :) inak typicky ty... a paci sa.... *

Eidam
07. 02. 2006
Dát tip
na to že spolu byli tak dlouho.....měl dobrý to, že měl ještě sex :))) ..paráda *

Renas
07. 02. 2006
Dát tip
jakoze to nebolo nic moc?*

skaf...chapem vsetko chapem...ja som v zasade celkom chapavy clovek..usmev... ariela...no mas pravdu som povodne tam mal hlasku o americkych filmoch...ironicku...ale nejak sa mi to tam napokon nehodilo...tak som ju vyhodil...no... ..zalaskovany som..ale toto s tym nesuvisi...usmev... ...jo tak vdaka vsetkym a tak..

avi

...jojo... good... !

pekylau
07. 02. 2006
Dát tip
Zivotu velmi blizke, bohuzel. Bohudik se obcas ... i neco zvlastniho... . Bez prikras, neslazene, primo na cloveka. Styl, ktery me vzdy oslovi. Super. Tip

Eidam
06. 02. 2006
Dát tip
přečtu si to večer....musím pádit.....ale už se těším :))

...neni na co...moc...ale vsak egal...

dadíková
06. 02. 2006
Dát tip
pěkný...:)) t

...no tak nejak...mne skor slo o to ze v podstate sa nic nemeni...zdoraznujem slovo v podstate... ...stale cakame na pointu zvrat..a nejak to neprichadza... ...taky zotrvacnik... ...ak rozumies... ...jo inak vdaka obom...teda ct...a dadikova...usmev...

Háber
06. 02. 2006
Dát tip
jemné a pekné...

Binna
06. 02. 2006
Dát tip
hehe, to mi pripomina meho draheho.... "uz zasa.....?" asi sme spolu moc dlho. je to takove.. tvoje.. strasne lidsky prijemne!! TT

mortecino
06. 02. 2006
Dát tip
ááá výborná ten konec mě dostal "A ani potom sa nič zvláštne nestalo." do háje, tuhle ano teda..

Eva_S
06. 02. 2006
Dát tip
:(( jom....při "starejch" erot. se čovek vobčas docela i nasměje....

sidonia
06. 02. 2006
Dát tip
aj pod pazuchou....? nerozumim jinak dobry.. ani potom se nic zvlastniho nestalo:) *t

tak tato sadla... klasika, super, to mi chybalo celkom

zael
06. 02. 2006
Dát tip
myslim si ze je to smutneeee

sid...podpazdi...sa tomu myslim hovori..si nie som isty...usmev...

kiksy
06. 02. 2006
Dát tip
tým koncom si ma rozosmial :o))) t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru