Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všchno má své poprvé:)

07. 02. 2006
3
0
1488
Autor
Ngvadi

tak to občas dopadne, no:) určitě znáte sami... pro ty, co by v tom chtěli hledat (nebo naopak postrádat) hlubší smysly, dodávám, že tam opravdu žádné nejsou:)

Jak nitě na špulce,
jak holub na báni,
poprvé opil ses,
teď ti nic nebrání,

tlčítka výtahu,
žabičky v leknínech,
černý král na tahu,
trapasy na schodech,

a hlava v polštáři,
jak mlha po ránu,
a červená ve tvářích,
ráno pak nevstanu,

před očima všechno splývá,
teď je to poprvé, tak to bývá.
kvetanov
14. 02. 2006
Dát tip
Mně se Tvoje básnička moc líbila ve své jednoduchosti a přece má svou osobitost.

zefan
07. 02. 2006
Dát tip
A pokud se to stále opakuje, je to stereotyp...:-))

Mnauprsk
07. 02. 2006
Dát tip
jo poprvé, to už bylo dávno:-)

Andreika
07. 02. 2006
Dát tip
mno.. obsah třeba... ale zpracování je fakt hodně jednoduché...

Budlix
07. 02. 2006
Dát tip
v jednoduchosti je krása... tekutinou napojen, alkoholem opojen, vrhám všechno zpět. je ráno. pět.

Ngvadi
07. 02. 2006
Dát tip
Andreika: pravda, někdo v opilosti píše v pravidelným hexametru:))) ne, já si dělám legraci, zpracování odpovídá stavu...:) nemělo to být nic předuchaplnělého, ani objevného, spíš mě jenom zaujalo, že v opilosti člověk najednou vnímá opravdu tak nějak jednodušej, a přitom se spoustou obrazů a představ:)))

Bossman
07. 02. 2006
Dát tip
:))

wedle_vazy
07. 02. 2006
Dát tip
**

Andreika
07. 02. 2006
Dát tip
ovšem.. jestliže je to vyloženě napsáno ve stavu opilosti, pak chápu.. a docela obdivuju ja když píšu ožralá tak to vůbec nejde přečíst a když jo, tak to vůbec nejde pochopit... ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru