Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

snížková

07. 02. 2006
15
0
5210

 

včera jsem se zapomněla

za kopcem u stoletého smrku

a

přistihla jsem se

že zírám s otevřenou pusou na sníh

co  p r š í

 

sněhulák s modrou kapucí

(modrou tak nějak miluju)

sněhovou vločku

- tu umělou

jsem nechala rozpustit na nose

 

a

pak mě někdo probudil

dal mi horký grog

a

nechal mě roztát


;)*

drahouši.... si mě potěšil.... :-)) no jo, koupit, ale zase na druhou stranu kupovaná - to nejni ono, to uznej :-))) tak ještě chvilku žehli :-))) se mi to asi začíná líbit :-))

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Nemám žehličku (dnes jsem obzvláště vtipný)

jak to, že nemáš žehličku? si tak bohatý by sis porád kupoval nový věci? .-))

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Ne...chodim zmačkanej...je to známka punku

slunicko85
13. 02. 2006
Dát tip
dvojčí, hele, ale já ti nezatajila, že dojedu, tak ty mi řekni, kdo je překvápko :))))) s Mikky dojedu, jojo...a jestli to komár nepoví, tak budu taky tak trochu překvápko, páč jsem trvdila, že nejedu :-)

checht, tak překvápko už nebudeš :-)) už jsi to na sebe bonzla a už to ví mám ten dojem i ostatní :-)) překvápko mám zakázaný prozradit :-)) páč eště neví na stopro, jestli tam ce :-))

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Jsi holt básnířka každým coulem...pořád v oblacích...i na své vlastní děcko zapomene.

pche....náhodou já mám dceru, ale ta menuje po mně :-)) nejsu v oblacích, to bych si nedovolila :-))

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Co jmenuje po Tobě? Vyjmenovaná slova? Proč jí posíláš do školy až do Bořenína? A proč si jí nevzala s sebou do Prahy?

Páč bydlí v Praze ty trdlo! do jakého Bořenína zase? jaká vyjmenovaná slova, máš v tom zase bordel jako vždycky :-))) pojedu do Prahy, máš radost? :-))

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Jestli přivezeš slivovicu, tak mám :o)))

tak ze mě ne a ze slivovice jo.... pcheee... si mě ranil... nic nebudeeee... grrrr

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Tak jí nevoz...no :o) ...já doma nějakou mám, tak jí vezmu :o) ...co by si se s ní tahala. Hlavně že přitáhneš sebe...kytičko :o)

aha a je to.... si to žehlíš, coooo? :-))) no, tak jo.... když si tak hodnej, tak já zase nějakou přivezu... :-)) mi to přijde, že se těšíte víc na tu slivku, ale co už... úplatky sou potřeba :-))

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Co Tě nemá...slivku si můžu dojít koupit za roh do večerky...ale Tebe si tam nekoupim :o) ...ale musim Tě trošku poškádlit...

slunicko85
12. 02. 2006
Dát tip
dvojčí, já vím že jsem skvělá...jo a v pátek asi naviděnou ;-)))

Pokusák
12. 02. 2006
Dát tip
:-) *T

huráááá, dvojčí :-)) konečně rozumná řeč... :-)) a bude možná překvápko... :-)) dotáhnu jednoho, kterej nechce by se o tom vědělo :-)) kouzelníku: děkuji :-)))

slunicko85
12. 02. 2006
Dát tip
tak nastopro naviděnou ;-) tralala počkat, šmarja, nezabije mě to překvápko? ehm???

checht to nevím, ale sem mu slíbila, jestli nedojede, tak mu šicky vyprášíte kožich :-)) super, že dojedeš... s Mikky, žeee:-)))

Ty! :-))) alťo... :-)) takže sem měla zase pravdu já :-))) Zboroušku.. cože je to??? že o tom nevííím!!! dvojčí, si prostě skvělá :-))

Spring.... děkuji pěkně...:-)) určitě :-))

Zboroušku....broučku, ono když někdo chodí na základku, tak vesměs je to teprve holčička, jak dáma... a Vendulku neznám a co ju sem vůbec motáš? dvojče, Ty a spol... :-)) ale je fakt, že alt si nic nepamatuje.... koukej :-))) alťo a sme u toho, nejenže si nic nepamatuješ ... ale pamatuješ si to eště blbě... :-)) kvůliva Tobě to sem kopnu :-)) 23.12.2004 alternative: jůůů ty seš centi mentální :-) já: mno sem... tak nějak to tu k tomu vybízí.... není na tom nic špatného, jednou, dvakrát za rok, že ne? :-)) Ty: jeseníky... Jeseníky !!! Ty: absinth :-) 27.12.04 já: alteeeee!!!!! varování číslo dvě :-)) ale tak nějak jsi to asik trefil... :-)) Ty:jééé - vanování, to se konečně umyju a ještě užijeme srandu, jůůů Já: a eště to neumí číst.... Tě utopím jak chrobáka.... :-)) to bude sranda, jak budeš kopat nožičkama a pak už nebudeš kopat, ale já budu kopat a to hodně hlubokou díru....do země... :-)) tralala Ty: květinu ani ženou neuhodíš - hé utopit? mně? chichichi Já: alte: mě.... když už se chceš zviditelnit... :-)) jo, Tebe..... taková hlava pod vodní hladinou a ten zděšenej výraz ve tváři a Tvojí... .aaaach.... :-)) Ty: jé já jsem blbec! kytí, ty o mně asi nevíš něco dost důležitýho, co o sobě vím já :-))) já: mno, trefně ses označil... a udělal jsi to sám.... :-)) mno asik nevím... a to dost důležitýho jest co? :-) Ty:tajemctbí :-))) já: už zase? :-))) si ho někam skov, aby Ti ho někdo nevykouk... :-)) ------------ konec citace a teď mi řekni, co se Ti tam nelíbilo :-))) vo ničem ani zmínka....takže pamatováka zase nemáš tak dobrýho... jak tvrdíš :-))

slunicko85
10. 02. 2006
Dát tip
dvojčí, eheh, no neříkala sem to hned, že nemá pamatováka? :-))

Zbora
10. 02. 2006
Dát tip
Neznáš?????? Vždyť je to Tvá dcera!!!!

Háber
09. 02. 2006
Dát tip
...*

dvojčí, jistěže buduuu.... a co mi dáš? :-))) se těším, doufám, že to bude něco hezkého, roztomilého :-))) Zboroušku, hezky si se rozepsal, ale ani slovo Ti nevěřím.... :-))) dámy se přece nepoč..... alťo: no jo, ale to je tedy náhoda, kdo Ti napověděl :-)) Háber: úsměv nebude? :-)) díky

Háber
09. 02. 2006
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) a ešte väčší, ale nie smiech... milý úsmev....

ach děkuji.... potěšil jsi mě dneska a moc.....úsměvu není nikdy dost.... :-)))

slunicko85
09. 02. 2006
Dát tip
néé, nic hezkýho, dám ti ránu do nosu, hihi :) a alt si nic nepamatuje, to je fakt a nevyvrátí to :-)))

slunicko85
09. 02. 2006
Dát tip
hihihihihihihi, a teď tu o červené karkulce, šup :-)

slunicko85
09. 02. 2006
Dát tip
nemusíš mi vykat :-)) ;-)

bando jedna... :-))) alťo, vyfrflával? :-)) to je co za výraz? :-)) tak schválně jestliá máš pamatováka, jo? :-))

Zbora
09. 02. 2006
Dát tip
Nechtěl jsem to tady tak na plnou ústa...nebyla to zas tak úplně dáma...ale Vendulka Hoževířová z 6.B ZŠ v Bořetíně.

slunicko85
09. 02. 2006
Dát tip
já jsem banda, nebo já a spol.? :-)

slunicko85
08. 02. 2006
Dát tip
já ti dám, že se budeš nad mojí fotkou bavit! :-))) ale jo, na to jak jsem byla poránu nasraná, mě to hned rozesmálo, že byl celej den dobrej :-)

Zbora
08. 02. 2006
Dát tip
Jen ještě k mé reakci...je to beznadějně vyprodané hlediště divadla Járy Cimrmana. To uprostřed je ulička a po její pravé straně je jedno volné křeslo. Nenech se zmást, to se jen jedna dáma smíchy poč.... a musela si odskočit. To úplně dole je trhačka lístků.

Print
08. 02. 2006
Dát tip
:-))**

pozorovatel
08. 02. 2006
Dát tip
:)

Zboroušku, já vím a sem ráda, že sis vzpomněl, že ji znáš :-)))) moooc Vám všem děkuji lidičky, to potěší víc než tisíc tipů... jeden úsměv.....:-)))

slunicko85
08. 02. 2006
Dát tip
dvojče, ty jo, tě asi nepoctím návštěvou :)))

proč zase? zlobidlo!

slunicko85
08. 02. 2006
Dát tip
no, no..sem myslela, jak jsem úžasná a že mě nezahrneš pod "všechny" a Ty to přesně uděláš! :-))

ale Ty víš, že si moje jediný dvojče, tak to tak neber.... Tě nezahrnuju... Tě předhrnuju....:-))) hehe a k fotce... sem se pobavila... :-))) viz q

Nickyx
07. 02. 2006
Dát tip
:)))))) *

:-))))

Noe1
07. 02. 2006
Dát tip
:-)))) *t

to bude krásný, estli tady budou samý úsměvy :-))))

Noe1
07. 02. 2006
Dát tip
;-))))

Nickyx
07. 02. 2006
Dát tip
bude...aspoň někde....:)))

Zbora
07. 02. 2006
Dát tip
:o))))))))))))) :o) :o)) :o) :o) :o) tu znám :o)) :o)) :o) :o) :o) t. :o) :o))) :o) :o) :o)

Pacer
07. 02. 2006
Dát tip
ano, být se správným nápojem na správném místě v pravý čas - někdo byl šťastný člověk:)) ť

vesuvanka
07. 02. 2006
Dát tip
:-)))) je moc hezká a milá..... TIP

tak taky přihodim další úsměv :-))))))))) Je to milé a moc, moc krásné, děkuji..... *

slunicko85
07. 02. 2006
Dát tip
a já přihodím, dvojčí..jen zírám :-o ;-)))

Astalavista
07. 02. 2006
Dát tip
!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru