Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Drevokocúr" ve spodním prádle

06. 09. 1999
0
0
2284
Autor
Saša

co člověka napadne, dívá-li se na televizní noviny...

V televizi řeší téma - v spodním prádle prý je změna: Trenky nebo slipy mít? Co je dneska větší hit? Slipy preferuje každý muž - prý si na ně zvykl už. Pro ženy zas sexy chlap je když nosí trenky rád. Kdo nakone řekne nám, jako muž - co obléct mám? Co lékaři doporučí? Pružnost - volnost - co je lepší? Už mi v hlavě nápad svítí: Obléknu si TRENKOSLIPY !!
Saša
14. 09. 1999
Dát tip
Počúvaj priatelko - to som nevedel, že aj v zahraničí máme kamošov - ... mě zase fascinujou ty krásné slovenské výrazy "Áno aj" a pod. Náhodou, slovenština je nádherná mám ji moc a moc rád (že by to bylo i těma příbuznejma u Bratislavy?) Díky.

Kysela
09. 09. 1999
Dát tip
zaujal ma nazov "drevokocur" - dobra myslienka, ale teraz neviem co je lepsie mat tarantulu alebo vevericku v trenkach?!
a ja sa cudujem preco mi moja priatelka stale kupuje trenky !!! :-)
kyslik

Bibša
06. 09. 1999
Dát tip
Takhlenc po ránu, v promrzlé kanceláři, když si přečtu něco takového ... dík za dobrou náladu, Sašo.

(v třetí sloce Ti, pane Básníku, chybí c ve slově nakonec - ale mi to neva...)

Merle
06. 09. 1999
Dát tip
Tak tohle se ti povedlo.

Špuntík
06. 09. 1999
Dát tip
jo tak to jo, hned si tebe jedny objednávám.

Count
06. 09. 1999
Dát tip
Jedny jsem si už pořídil. Elastické boxerky s klínem za slabých 450k. Paráda.....:-))))

slavek
06. 09. 1999
Dát tip
dobrý:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru