Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kamion z Nenažrání

11. 02. 2006
4
10
3506
Autor
Luk_Malér_8

na totemu se to hejbe, i to hraje: http://www.totem.cz/enda.php?a=127019

furt to chce po mě text, no není to magor???


10 názorů

no tak hurá ;-)

Skafararix
11. 03. 2007
Dát tip
tak tato je ozaj dobra...som rad ze som ta mal moznost vidiet v bratislave v kubikoch:)

samolitr

jt
26. 12. 2006
Dát tip
jj .. máte to těžký .. ;-) těšim se, že se zase někdy v praze uvidíme + že nejen tak letmo, ale - něco, jako když jsme byli se stanislavem & shammanem a všema v tej příjemnej hospůdce .. ;-)

stojí to za hovno, ale my Pražáci to nesmíme řikat, páč sme to hlavní město ;-))))))))))))))

jt
25. 12. 2006
Dát tip
já vím - je to hrúúúúza, ale - petr_pan je nějak přehlcenej avízama, zprávama + pošramocenej mazáním, tak je to takhle snadnější se sem tak nějak postupně vracet .. (-: jak se daří v praze ?

hrááááááááááááátky s nickama, ach jóóóó ;-)))))

jt
25. 12. 2006
Dát tip
petr_pan, přeci .. ;-)

a kerejpa ty seš?

jt
25. 12. 2006
Dát tip
( úsměv & ahoj chlape )

C: na totemu se víc vyblbnu.... ;-))))

Celebrian
01. 10. 2006
Dát tip
Já si tě chlape snad šoupnu do oblíbenejch...za totem t

linka
11. 07. 2006
Dát tip
já to tušila...

to je houmyslně.....

linka
07. 07. 2006
Dát tip
ou zajímavej způsob tvorby. jenom mě štve, dyž si něco nemůžu v klidu prohlídnout - takovýty blikací obrázky bych kamenovala....

stanislav
14. 02. 2006
Dát tip
ahá. :o)

no to sem dal ten text, že to po mě chce ten text a vono se to nezobrazuje, béééééééééé.... ;-))))

stanislav
12. 02. 2006
Dát tip
to dílko je úžasný. tady to ale moc nevyzní... :o)

stanislav
12. 02. 2006
Dát tip
já to řeším tak, když sem chci dát nějaký pikčr, že pod to napíšu třeba datum, a je to.

teda! originální a smutné T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru