Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pod kůží

Výběr: Krokodýl
13. 02. 2006
11
1
6325

na přání..

po špičkách vkrade se

zaleze pod kůži

v hadím kabátě

vzkaz do mechu schovaný

v závěji zůstane

po staletí


1 názor

Marlav
10. 08. 2009
Dát tip
zajímavá momentka*

ne že to někomu řekneš, to bych klesla :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
oki pššššššššt:-)

jistěže.... :-)) vždycky všechno pořád... :-)) tedy jenom něco, ale pssst :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
tak ty se mi zdá máš všecko pořád zařízený:-)

zase kecáááš :-)) páč to mám zařízený, by ano, ano :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
vyšlo, že ne, ale jo:-))

tak máš nebo nemáš? jestli nevíš, si hoď koňurou :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
a já Tě mám/nemám rád:-)

proč? :-)) si upír? mám česnek a svěcenou vodu :-)

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
kousnu Tě:-

a co tam děláš? :-)

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
stojím za Tebou:-)

kam se mám otočit? se bojím, co když na mě vybafneš? :-)

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
ale ne, ty jsi udělala smutníska!!!okamžitě to otoč!:-)

hmmm... se bereš jako oběť, jo?.... :-(

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
musíš si najít novou oběť, třeba vydrží dýl, jsem q-véčko:-))

no to je fakt, si to vzdal, tak já se tu zase neobjevím nějakej ten měsíc, no:-)

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
jo došly, no a?:-))Musíš mít soupeře, aby bylo co říct:-)

došly Ti slova, co? :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
huš huš - buš buš!:-)

co má sláma v botech společného s obracením sena?! :-)) no vidíš a ještě jsi vyznávač... co značíš? patníky? :-))) no nevím kdy půjdeš do důchodu, ale kažodpádně tak mluvíš... to sou mi skoky z dítěte na důchodce :-))

Fil
21. 06. 2006
Dát tip
sláma? mě? Já snad obracím seno ?.-)) Orgie? Kde sem s nima!:-)) Jsem snad nějakej vyznavač swingers párty ty orgie jedna?.-)) A co ty víš, kdy já půjdu do důchodu,třeba už tam sem :-))

si myslím :-)) lala dělám teď, páč Ti z bot čouhá sláma :-))) a přitlačit bys mohl akorát dveře co se nedovírají .-)) ale, ale co ta skepse dítě :-)) máš to nejlepší před sebou a fňukáš jak před důchodem... šak to nemusej být orgie, ale příjemné chvíle trdlo :-))) děkuji za ochlazení, ale v tomto případě bude lepší klima...:-)) ňaf

Fil
20. 06. 2006
Dát tip
byl:-)) jestli bys u toho dělala lalala tak se nebojím a plácnu a možná přitlačím:-)) Ty léta Ti závidím, mě už nečeká nic dobrýho, to je tak když si to vybereš hned:-)) fuíííí fuííííí studený vítr z hor:-)

bys byl překvapenej, kdyby jo, že :-)) jak pro mé dobro? neříkej, že plácnutím bych byla rázem hodná... naopak, bych se na Tebe škaredě dívala lala :-) nejlepší léta mám jistěže eště před sebou....:-)) já se už přehřívám.. a není divu při takových teplotách, že :-))

Fil
20. 06. 2006
Dát tip
Ještě to tak:-)) Samozřejmě , že bych tě plácl přes zadek, to se zlobivým dělá, myslím to pro Tvé dobro kytíí:-) Tak to teda nic moc, jestli už jsi byla v nejlepším, já teprva začínám se zahřívat:-))

tu prosím nic nezavádím... :-)) ani si :-) právě.... toho se asi bojím :-) no a pak, že neubližuješ.... bys mi uťal co? :-)) a si už udělal, ne? :-)

Fil
19. 06. 2006
Dát tip
Ale snad tu nebudeme závádět nějaký-zlá, škaredá SeXismus:-)))já bičíky mám nebuj:-)Nu aby jsem Tě neutl v nejlepším:-)

eště že si nenapsal s ním :-)) bych si myslela, že si zhýralec :-) tak já nevím, jak Ty, ale já bičíky nemám :-)))))) tak přes obě by se Ti zachtělo,jo? :-)) hleďme, hleďme :-))

Fil
19. 06. 2006
Dát tip
beru, pohrej si s ní:-) Aby to nepřerostlo v nějaké S/M to zas néé, bičíky necháme prozatím na stěnách, ano?:-) Domove? To je celé?To by šlo to budu mít sic přes obě ale šlo by:-)))

to asi hned tak ne, velmi lákavá nabídka, si s ní ještě chvíli budu pohrávat, ju? :-)) jasně, plácnu Tě, si piš a ne jednou :-))) takže ne ódu, ale spíše takové haiku :-)) Domove :-)

Fil
19. 06. 2006
Dát tip
nu právě, a nevím, kdy se Ti poštěstí psát chlapovy na zadek:-)) jen musí být krátká,malinká, mám malej zadek ne žádný "Kde domov můj...":-))A jinak raděj mě pládni po tom zadkujako tečku než lískat to já nerad:-)

forever... :-)) vidíš, památka.... lepší jak v památníčku :-)) se neliskej, to až jáá... :-))

Fil
19. 06. 2006
Dát tip
no a ale navždy a viděli by ho pouze vyvolení, taková pocta!!!.-)Lepší na než v:-)))Lííísk už jsem si ji dal za Tebe:-))

hech.... si myslíš, že by mé dílo mělo zůstat na prdeli? :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
na Prdel!!!kdo to řekl? kdo to řekl?.-))

to je akčnější...a...kam že si to necháš vytetovat?:-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
pššššt a´t to nikdo neslyší:-))Nu tak ještě mi můžeš napsat tu poem na zadek a já si to nechám vytetovat-to už je akčnější ne?.-)

fakt se holíš všady, jooo.... hmmmm:-)) vymysli si co chceš......každý originální nápad beru a zamlouvá se mi už předem :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
chceš-li múzu dej si úzu:-))Mimochodem já se holím na místech, které by mohlo probudit i to:-)neva vymyslím jiné teatrální číslo s červeným nosem:-)Návrhy přijímám!.-)

noo to je málo, je to zajímavé, ale více akce by neškodilo, bych v sobě probudila pucha... ee ducha alias múzu :-))File do toho... :))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
takže holení se na nudapláži je málo?.-)))zaber File zaber!!!.-)

nooo... já Ti nevím....co by na Tobě mohlo bejt inspirativní....:-))) třeba na něco přijdu, ale zatím nee....nic mě nenapadá a psát blbosti bych urazila i Tebe, no ne? :-))) to musí být něco extra :-)) ses ptal a já Ti odpověděla :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
jsem se ptal, jak neptej?.-) Připadám ti jako málo inspirativní?.-))

se ani neptej.....nechávám ji zde, bych viděla, jak stupidní, blbá a naivní kytka může bejt a by se to už nestalo....:-)) ale na přání může být, ale musí být inspirace...umíš? :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
na čí? já chci mít taky takový přání!:-)

děkuji :-))

zaujímavé;)

Slovanka
15. 02. 2006
Dát tip
moc pěkná.Lehká a vzdušná!

Slovanko, děkuji

Krokodýl
14. 02. 2006
Dát tip
jako...v jednoduchosti je krása a v této je i myšlenka....

Zborouši, si to vystihl ouplně přesně....to hledím.... :-))) Krokííí.... ano, taky tak.... někdy míň je daleko víc.... děkuji drahá

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Kam?

ke hvězdám....:-))

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
ve dne jo?

no jistě....Ty ne? Já se jen modlím, by se zase nedostalo někdy na čtení těch našich "kritik"... nikomu to nepovídej, že si tu tak povídáme, jasný!

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Jasný! ...Pištoóó´ :o)

Ty siiiii.....Normálně Tě fakt zmlátím... šak počkeeej....Honzooo!

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Kdo si počká, ten se dočká.

jen aby....:-))

vesuvanka
13. 02. 2006
Dát tip
je moc hezká..... TIP a klub

kiksy
13. 02. 2006
Dát tip
:o) t

Pacer
13. 02. 2006
Dát tip
:) dík..*

Janinko, děkuji za návštěvu a klubík :-)) kiksy, Holan děkuji :-)) jagara: někdy šikovnému štěstí přeje :-)) Pacer: za copak ... :-)) já spíše děkuji :-))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
ano ...tip.

ano děkuji :-))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
no .........ano ano..... jmenuješ se anna? ano? :)

skoro ses trefil... :-))) ale není to to pravé ořechové i když už jsem byla nazývána všelijak :-)) třeba potvora, bestie, provokace atd :-)))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
aha aha :)

už jasné? :-))

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
áno :)

K_Anče
13. 02. 2006
Dát tip
..hm, takový tajemno...víc si z toho vzít neumim - nevim kdo/co...nebo jestli je to důležitý...

to sme rádi .-))) ale mi to asi jasné nejni... :-)) ančee... :-))) to je právě na tom to tajemné.... :-)) důležité? záleží na tom.... :-))

jaza
13. 02. 2006
Dát tip
to mi nic neříká

ne každému.... :-)) díky za názor! :-))

K_Anče
13. 02. 2006
Dát tip
..takže sem vlastně chápavej čtenář :)

jaza
13. 02. 2006
Dát tip
možná by to chtělo název, který by to trochu objasnil, teď mi to příde jako nějaká nejasná hádanka,to asi že jsem mladý))

ano, pokud nenajdeš vzkaz, je to ztracené .-))) mládě :-)) anče, Ty dycinky zachytneš pravou podstatu :-))

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Tajemná.t.

Print
12. 02. 2006
Dát tip
...*

Pokusák
12. 02. 2006
Dát tip
Výborné.. :-) *T

děkuji Vám :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru