Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dědictví dětem

25. 02. 2001
0
0
1545
Autor
maty

Co dám jako dědictví dětem svým? Každému dětství,rozum,tvář a rým. Dětství je košilka na mašličku, maminkou svázána po krajíčku. Mnohokrát s geny jsme si pohráli a rozum s láskou dělali. Právě tak tvář a hebké vlásky. Zaseli jsme semínko lásky do jejich čistých srdcí. Také šprým. Aby měl nový život správný rým.
Yeziiinka
08. 03. 2001
Dát tip
Ale kdepák, to neříkej! Navíc - teď jsem si to celé znovu přečetla a hrozně mě pohladilo "dětství je košilka na mašličku maminkou svázaná po krajíčku" Takhle jsi roztomilý básník! :)

maty
04. 03. 2001
Dát tip
Máš pravdu,je to můj problém u všech básní,vím,že budu jen hodný básník....ambice být dobrým básníkem nemám.

Yeziiinka
03. 03. 2001
Dát tip
Nějak mi to neladí celé dohromady, ale zase...když jde o děti, jihnu :))

(závorka)
26. 02. 2001
Dát tip
jo (taky) :-))

Hadrarka
25. 02. 2001
Dát tip
Je to hodně sladký, ale jelikož jsem taky měla a mám prťata i když nevím, jestli to píšeš pod dojmem nějakého miminka, tak to chápu.

tečna
25. 02. 2001
Dát tip
budeš hodný tatínek, a možná je lepší když budeš hodný básník, než dobrý.. )

maty
25. 02. 2001
Dát tip
Já nevím,ale asi nebudu ani jedno ani druhé,jsem žena a ti mí puberťáci mi dávají pěkně zabrat.Někdy bych je vydědila.Hodná ... co to je?

Falka
25. 02. 2001
Dát tip
maty... :o))) Směju se na reakce, ne básničce :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru