Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

-***-

Výběr: vesuvanka, Krokodýl
13. 02. 2006
23
3
6893

mám dojem, že jsem už někdy něco podobného od někoho četla, ale nevím od koho, takže se tímto omlouvám, ale podobnost čistě náhodná...

víte pane

že když jste mě poprvé uviděl

tak jste se konečně usmál

snad poprvé

 

vzpomínáte pane

že jste mě vedl za ruku

tím lesem plným kouzel a čar

a povídal  mi

jak jste rád

že tu se mnou jste?

 

a slyšel jste pane

můj pláč

jak jsem zakopla o kámen

když jsem k Vám vzhlížela

 

a vy jste mě pane

vzal do náruče

a hladil mě po vlasech

a šeptal hojivá slovíčka

 

vzpomínáte pane

na odpoledne

kdy jsme šli na pole pouštět draka

a Vám se rozesmály oči

nad mou radostí z oblak

která vypadala jako zajíc?

 

a pamatujete si pane

když jsem se Vás ptala jestli

Vám můžu říkat tati?


3 názory

děkuji moc! Markel... za všechny...

Markel
10. 08. 2008
Dát tip
******

Quaken
09. 11. 2007
Dát tip
na dlouhé propisy nemám chuť, proto jen tipuju anic neříkám. *

My byly řezáni jak žito, tolik kuchyňského nádobí se na Nás zlomilo, na mizinu jsme kvůli tomu přišli :-)) Páni budou jíst co je a nebudou si vymýšlet, by taky mohli dostat mokrou hadrou přes papulu, víme :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
Páni kaši neradi, páni raděj maso. Ale u Vás jsou nějací prořízlejší? Výchova se pozná..i ta zanedbaná:-))

ha, pán snědl dneska vtipnou kaši.... :-)) jo, dej si....metál bo methal si zasloužíš.... by Ti spadl hřebínek....:-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
problémy mají jen Ti, kteří nejsou schopni něco vyřešit, to není můj případ:-) No to jsi řekl moc hezky Filíku, poplácej se ještě a dej si titul...neboraděj dva:-))

no šak to víš, ne? :-)) nebo nějaký problém? :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
to snad bych měl vědět já ne?.-)

tak hlavněže netrpíš...:-)) a mimo.... netrefil... :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
ani to - ani to, jen to mě neoslovilo, jde to mimo mě, netrpím zájmem u tohoto dílka!:-)prosím prosím!:-)

neříkej, že toto Ti něco dalo :-)) spíše vzalo, že :-)) ale děkuji za nezařazení:-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
tak tady Tě vyjímečně do knihkupectví nezařadím...:-)

díky :-)

Joe_Black
16. 06. 2006
Dát tip
tak takhle jo!

hezky děkuji :-)))

Rad_o)))
25. 05. 2006
Dát tip
:o´´)´´´´ ... pěkné moc ... *Tink

no a zase máš skluz :-))

dadik
20. 02. 2006
Dát tip
hezky jsi to našel Zborýsku....)))

sto roků v šachtě žil.... su dneska nějak mimoň... hezká Zboroušku.... máš u mě bezvýznamnej malej červenej puntík :-)))

Zbora
20. 02. 2006
Dát tip
že je to ono? :o)

jak ono? já myslím, že nee... :-))

Zbora
20. 02. 2006
Dát tip
Sakra :o)

Zbora
19. 02. 2006
Dát tip
ehm...ehm...takže...je to tahle? So Pak-Džu Sto let (překlad Oldřich Vyhlídal) Když jsem vás, pane, jednou uviděla věřím vám ve všem, nemusím se bát Jen - že by vaše srdce mohlo snad chřadnout a časem utrápit se zcela Miláčku, drahý, když mne máš tak rád, můžeš mne třeba sto let objímat (Chrysantémy, 1958) Za nevyžádaná avíza (Catie, Pišta, vesuvanka, dadik, eidam, Robinia, K_Anče) se omlouvám...ale mám hroznou radost, že jsem jí nakonec našel, tak se o ní chci s vámi podělit :o)

K_Anče
19. 02. 2006
Dát tip
no jo, Zbora - v cajku. Květinko, neodpovím...čerstvý a bolestný (i když asi zodpovězeno teda...)

Nevěřil bych tomu, ale já tu básničku před lety čet...:)

Zbora
19. 02. 2006
Dát tip
Ježiš...to je hrozný, jak ten čas letí...já bloud bych řek, že jsou to sotva dva měsíce :o)))))))))))

:-)))) nějni zač... :-))

máš krásný nick! děkuji :-))

;O dík...takýto pekný kompliment som už dávno nevidela...;D (nemôžem napísať, že počula, lebo som ho nepočula;) ) a rado sa stalo;)

krásne...*

Zbora
15. 02. 2006
Dát tip
J.H.Krchovský Poslední list Potopa! V nás i tam... Pánbůh se hněvá... a to jsme - teprve - Adam a Eva sundej z ní ten list, radši se svlečem u brány postává ňákej vůl s mečem (Petrov, 2003)

svlečen :-)) hezká.... docela..... :-))) už sem myslela, že jsi zapomněl :-))) děkuji

Norsko
14. 02. 2006
Dát tip
tak to se dá a je mi jedno, kdo něco podobnýho napsal...všichni jsme si stejně hodně podobný *

Krokodýl
14. 02. 2006
Dát tip
*

Norsko....a navíc do sebe zapadáme :-))) kuji Krokííí... drahá děkuji za zastavení a hvězdičku :-))

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Pozorovateli, hovoř k tématu, prosím.

pozorovatel
14. 02. 2006
Dát tip
já tu napsal něco netýkající se básně? a poslal jsem jí zprávu se svojí kritikou

hovoří k tématu... pěkně mě rozpatlal :-)) pozo... básně? kde ji prosím Tě vidíš? :-))

pozorovatel
14. 02. 2006
Dát tip
:)))a teď zbora utřel nos, hahá! vyhrál jsem?:)))

co si zase vyhrál?:-))

pozorovatel
14. 02. 2006
Dát tip
no nic jsem nevyhrál ale tady jde přece o ten pocit vítězství!:))

hele, já myslím, že vítěz sem já.... tedy nevím, jestli jsem to nějak neto... to bych nerada....každopádně nemám pocit, že bys byl vítěz! :-))

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
jdu se oběsit...mejte se tu hezky.

Zborouškuuuu..... neeee.....za to Ti to nestojí....

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Tak jindy

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Na tu inkriminovanou báseň jsem zapomněl...takže náhradní: Bogdan Trojak - Déšť Zahrada v prosinci Lístek ani Pavilon s praporky a mokré třepetání (Host 2005)

to je dobře.....sem si odhodila kámen v dál.... ta se mi nelíbí....pavilon si dokážu představit třeba s opicema, ale s praporkama?

Zbora
14. 02. 2006
Dát tip
Dobrá...napíšu jinou...ale musíš vydržezt do zítřka.

no, jo.... zkusím, ale těžko....půjdu asi brzy spát :-))

synáček
14. 02. 2006
Dát tip
T****

K_Anče
13. 02. 2006
Dát tip
Já eště nic podobnýho nečetla, teda. Hm, mám skleněný voči, jak zas vzpomínám na tátu.

já si totiž nejsem sto pro jistá, ale zichr je zichr, by mě někdo neobvinil....:-)) děkuji tak nevím, jestli mám být ráda nebo ne....

Robinia
13. 02. 2006
Dát tip
Hezké... a i v případě, že jsi někdy něco podobného četla, zpracování je Tvé vlastní. tip

netwar
13. 02. 2006
Dát tip
Trošku mi to připomíná městečko Twin Peaks. Něčím, Nevím čím.

Eidam
13. 02. 2006
Dát tip
velmi procítěné *

Robi, kuji....tak tak:-)) netwar: fakt? to by mě nenapadlo :-))) Eidam: děkuji...tak nějak to bylo i myšleno...

Petrusha
13. 02. 2006
Dát tip
taká, tichá, vcelku fajn ... ano fajn *

tichý výkřik do tmy.... děkuji

Příde mi to smutné, ale přesto neuvěřitelně krásné, moc..... t

Print
13. 02. 2006
Dát tip
*!

jaza
13. 02. 2006
Dát tip
až moc srdeční na mě, ale ten zajíc je v pohodě)))**

Barbare.....děkuji Ti! Ječmínku.....:.-))) kuji jaza: hele nejsi ňák urýpanej? :-)) aspoň zajíc se Ti líbí když už nic :-)))

zabředneš do sněhu a už nevstaneš... kolena v podlomu, do ticha ozvěna :-)))

jaza
13. 02. 2006
Dát tip
viz my profil)))) to já si zase rýpnu rejpnu))

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Ty si někde slyšela Ivu Bittovou, viď :o))) Ta píseň se mi taky moc líbí. Zítra Ti sem přepíšu celý její text...a sdělím, kdože je jeho autorem...jestli to ovšem dříve nezvládně Pišta...Pištóóó. A pro dnešek taky něco podobného: Petr Španger - Říjen Táta s klukem drží na vlasci draka, křehkou hvězdici ze špejlí a papíru, s krepovým ocasem, a dívají se, jak ten zázrak, slepený s takovou něhou, veškerou svou lásku předává zlověstným oblakům Oba stojí po pás v ostrých žlutých travinách, daleko za svou rodnou vsí. Když vítr zeslábne utíká kluk přes meze do polí na rukách i na nohách má krvavé šrámy od krutých trnkových keřů, běží a běží, přestože dráček už navždy ztratil výšku (Vodní mlýnky - WELES - 2003)

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Jsem v tom rozrušení zapomněl na tip :o)

Lotoska
13. 02. 2006
Dát tip
* každý občas v něco doufáme...:-)

vesuvanka
13. 02. 2006
Dát tip
krásně napsaná, kdesi uvnitř je smutek..... TIP a V

dadik
13. 02. 2006
Dát tip
zvláštní.. t

Zboro, to budu každý den dostávat vod Tebe básničku? :-)) jupííí... :-)) checht.. Pišta je zaneprázdněn :-)) si rozrušenej, jo? :-)) Lotoska: děkuji... Janinko, ano....výstižné děkuji za oboje... dadik....všechno v životě... kuji...

pozorovatel
13. 02. 2006
Dát tip
nebyl to pedofil, že ne?

normálně teď marně vymýšlím něco, co bych Ti na to řekla...musím odpovídat?

pozorovatel
13. 02. 2006
Dát tip
(vůbec se mi nelíbí, napsal bych víc, ale "nestojí o hlubší" a já moc nevim, co tim je myšleno, tak se to snažim obejít, tím, že trochu ukážu na tu "naivnost" nebo jak to nazvat...)

Zbora
13. 02. 2006
Dát tip
Jistě...ode dneška každý den.

mortecino
13. 02. 2006
Dát tip
well...

Pokusák
13. 02. 2006
Dát tip
*T

Tramtarka
13. 02. 2006
Dát tip
tak pozorovatel se do toho strefil:)myslim že sme zkažená generace:))

pozo, to nevadí... od Tebe to vemu.... :-)) tak jen do mě...čili to rozeber do morku kostí.... jako jinak spíše pocitová, neříkám, že je to bůhví jaké dílo, rozhodně ne ani báseň, jen prostě pro radost, jak je uvedeno výše.... ale rozeber....i když nestojím :-))) catie: jako s čím souhlasíš? Zboroušku :-)))) tak toho si aji budu možná vážit :-)) morte: thank´s :-)) kouzelníku :-))) díky Ti Tramtarka... tak zkažená jistě a to do morku kostí si myslím...

Nezvládně, Bittovou Pištóóó nerad:)

jo, jinak sem si teď přečetla to co jsi mi tu dal za básničku :-)) hezká... taková... pod trnkovým keřem.... :-)) eště, vzdělávej měěě.... Pišto a co rád? :-))

Pišingr.

co taky jiného, že? :-)) tak jo... tak si dej do nosu ....

Nene, pišingr je do tlamičky.

no, šak....když se netrefíš, tak je to do nosu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru