Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Scénické čtení v Brně: Tomáš Míka

14. 02. 2006
0
0
2020
Autor
sjuuu

šestnáctého února     čtvrtek     osm večer

skleněná louka:     podkroví    

listování     (z cyklu scénických čtení)

hrají:     lukáš hejlík     věra

hollá     pavel oubram

číst se bude:     tomáš míka

und

(und je prostor kde se na jednom km2 

nachází vězení pro těžké zločince

dům pro tvůrčí pobyt umělců

univerzita     a hřbitov)

ne     nohy mi neholte uljano

prosím vás


sjuuu
19. 02. 2006
Dát tip
pani, vy ste na mě taková hodná... a zase se jim to povedlo, pacholkům ušatejm, že vono je to furt baví, sekat vydařené, příjemné, napadnuté (ne-jen-)legrácky jak Baťa cvičky :)

papouch
16. 02. 2006
Dát tip
já byl minulý týden taky na scénickém čtení - na Provázku dávali Alchymistu (Coelho) .. četl to L.Lakomý a hráli Derfler a ještě jeden, teďsinevzpomenunajméno .....ale byl to takovej, no ale TAKOVEJ ŠIT, HRŮZA !!! ... Zdaleka nejhorší blaf, co kdy jsem na Provaze spatřil .. ... na Skleněnku nemůžu, mám fofry :-( ... budeme fotit "umění" :-)

sjuuu
15. 02. 2006
Dát tip
to zní jako uvěřitelný doporučení :) díky, teď se těším ještě víc. mimochodem, lukáš s věrkou a pavlem bývají s těmahle čteníčkama i v práglu, znáš je? šikuláci to jsou, pohleď na www.listovani.cz.

drfaust
14. 02. 2006
Dát tip
Tomáše Míku jsem viděl v poslední době třikrát (za poslední 1/2 roku), dvakrát na akci Totemu - mimochodem -, a stálo to za to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru