Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhovor

14. 02. 2006
8
9
4812

Myslím, že toto teraz napadá viacerých z nás...

-Spi, ešte vážne máš čas.
-Ale ony prídu raz.

-Spi, iba február je.
-Keď to je bez nádeje.

-Spi a zavri si oči.
-Ale odo mňa sen bočí.

-Oddychuj teraz
a chvíľu si nekaz.

-Cítim sa pred vami ako mutant.
-To len Maturity te salutant.

9 názorů

:))

damaxy
20. 05. 2008
Dát tip
teda to je náhoda,akurát maturant vedľa sa chystá :)

guy
29. 02. 2008
Dát tip
docela přijatelně - odmaturoval jsem na první pokus :-)

a ako to dopadlo? (ak sa teda smiem pýtať :) )

guy
29. 02. 2008
Dát tip
přesně tak, nechal jsem školu školou a prochodil celou noc s holkou, kterou jsem předtím viděl jen jednou, ale nevěděl jsem o tom zní to jako rébus, ale je to pravda :-)

takže si nespal len kvôli rande? :D

guy
28. 02. 2008
Dát tip
já spával dost v klidu až do svatého týdne .. jakože nějak bylo, nějak bude nespal jsem až tu noc před maturitou, protože jsem měl rande vypadá to, že se opakuju, ale tak to fakt bylo :-)

toto vzniklo koncom;) mám rada pieseň morituri te salutant a z maturít mi už vážne hrabalo;) dík za pochopenie úletu;)

avox
15. 03. 2007
Dát tip
:-)) */

;) keď ma napadlo toto spojenie, tiež som sa uškŕňala;D

Nickyx
17. 02. 2006
Dát tip
maturity te salutant mě fakt dostalo *

;)

Noe1
16. 02. 2006
Dát tip
:-)))))))))))) pointa je nádherná slovní hříčka ... ale ty rýmy, ty rými mi to kazí

na začiatku bolo len maturity te salutant...;D a potom zapracovalo vedomie, že už len pár týždňov a je to tu...;D za tie rýmy vážne nemôžem...samé tam naskákali;D ( O;) )

wow, mě to taky čeká, snad...... :-)))) *

to bolo spontánne...len som to potom podľa slabík pozmenila...;))) ;)))

no to je fakt uzený*

...nerymuj pis... ...myslienky/pocity podriadujes rymom...to takto nejde...

Háber
14. 02. 2006
Dát tip
morituri...(hihi*hihiˇ - zrejme všetci sme tu, čo starší maturovali, tak si to uži....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru