Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Death is waiting for you

18. 02. 2006
11
0
1628

There´s no other day to live for

There´s no other reason to die for

I hope you know

I hope you understand

 

Freezing cold in my heart

Death is waiting for your heart

This is the end for ever dreaming on

There´s no other way

 

The knife in my hand…you could see it…but I killed you once again…this night is to long…!

 

Can we have the reason once again?

The reason to kill the world

And should we come out from these endless dark

Once more, once again, once…for the last time

 

The knife in my hand…you could see it…but I killed you once again…this night is to long…!

 

Through the endless night,

This is you end

For ever loving you

But Death is waiting for you

 

The knife in my hand…you could see it…but I killed you once again…this night is to long…!

 

But I can’t breath anymore


doporučuju anglofonní net, snažit se bavit s cizincema (i když kolikrát člověk působí jako absolutní pablb, ty zkušenosti se hodí=o) a stáhnout si v originálním znění nějaký dobrý seriály, který znáš v češtině (Simpsons, Futurama, Červenej trpaslík, Černá zmije, Přátelé nebo tak něco) - to je podle mě zábavná (ideální) forma výuky a procvičování si AJ... this night is too long so I killed you once again! podle mě je to v AJ docela dobrej text k nějakýmu blackmetalu nebo gothicpunku (skvěle si to dokážu představit jako nějakej dívčí ječák v kulise bábelu démonických varhan a mučených strun elektrických kytar a bas a jen odkudsi z pozadí neúprosně drásají svižné bubny), i když lehce gramaticky zprasenej... v češťině by to znělo mnohem fádněji a asi ani ne tak melodicky, což je beztak tim, že je Angličtina mnohem banálnější a flexibilnější než Čeština...

kam na to chodíš? :) *

Nickyx
19. 02. 2006
Dát tip
tohle jsem pochopil...máš tam pár chyb, ale moc pěkný...*

Eva_S
19. 02. 2006
Dát tip
moc mi to nesedí....

Vasa
19. 02. 2006
Dát tip
Líbí se mi co píšeš, ale ne jak to píšeš... Normálně nikomu nevyčítám chyby v gramatice a překlepy, ale tentokrát je potřeba. Zamysli se nad frázemi, přečti si nějakou knihu v originále.... bude to pak lepší.. Doporučuju číst co možná nejvíce anglického textu, získáš tím jistotu... Těším se příště..


jaza
18. 02. 2006
Dát tip
The knife in my hand…you could see it…but I killed you once again…this night is to long…! - ten refrém ja krapet kýčovitej, ale jinak mi to přijde česky docela průměrnej tip*

vojtěch
18. 02. 2006
Dát tip
promiň ale je to hrozný...a Amíky já neberu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru