Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až mnohem později

19. 02. 2006
6
0
5152
Autor
Kandelabr

Až mnohem později se vznášel na mořském dně, tělo mu pomalu obtáčely chtivé lísající se chaluhy, černavé ryby jej hladily lesklými těly, tichý hlubinný svět tančil jen pro něj, téměř jako před tisíci lety tam nahoře, když na plese energicky rozrážel těžké vysoké dveře a hrdě vystavoval na odiv svou uniformu a dámy vzrušeně šeptaly, tam nahoře, svět byl jeho a teď, v černotě, za pěstěnými nehty zrnka písku, sůl rozežírá vyhaslé oči, je to podivné pokračování, život se na tomhle místě vzpříčil, zelenavé cáry chaluh byly novým stejnokrojem, přijal jej pokorně, tak jako jiní.

Moře mu děkovalo konejšivým kolébáním, snažil se vzpomenout na poslední myšlenku, kterou měl, když vdechoval slanou smrt, byla tak uklidňující, voda plnila plíce, obřad zasvěcení, nic to není, po konci zase bude začátek, jen škoda, že tady dole nesvítí slunce.
Alya
21. 02. 2006
Dát tip
Nevím, proč je tam ten začátek. Upřesnění kategorie: O začátku. Každej není filozof jako ty. Konec všeho má být začátek? Pochopila jsem to trochu?

Kandelabr
21. 02. 2006
Dát tip
Alya: doufam, ze ano :)

Rabb
20. 02. 2006
Dát tip
hezky napsané s hezkými popisy.. ale asi jsem nepochopil hlavní myšlenku..

StvN
20. 02. 2006
Dát tip
Dobrý, no, co víc říct?

Eva_S
20. 02. 2006
Dát tip
by se mohlo víc poobrat psychikou utopence....

Dead_Ed
19. 02. 2006
Dát tip
na povídku trochu krátké, ale dobré *

katugiro
19. 02. 2006
Dát tip
pokračování... a skvěle *

fungus2
19. 02. 2006
Dát tip
*

elapela
19. 02. 2006
Dát tip
Formálně krásné, téměř dokonalé, ale obsah? Nevím, nevím:-)

Kandelabr
19. 02. 2006
Dát tip
konkrétněji prosím :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru