Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka na draka

27. 02. 2001
6
0
3010
Autor
Sala

POHÁDKA NA DRAKA Nebe nám účty rozestlané hodilo o rukavici z výše víc A ty jsi řekl: „Když mě se nechce bojovat.. Ještě nikdy ji doopravdy nesežral a můj meč je na dvě strany tupý“ Slinami a blátem vždy: „Buď více čist“, ..slepě se rozhlédla Pak na splátky vinuté závoje ze zahrad Gadaru zametly poslední nevhodný list ..Pohádka skončila, ještě se ohlédla Zjihly se polštáře.., tváře jí plakaly po nocích
Janis
29. 09. 2001
Dát tip
* * * * * ....

rire
28. 03. 2001
Dát tip
hihi, lenivis >-) [a ted jestli to rikam sobe nebo tobe :)))) ] ale beru to jako ze mam zelenou pro vlastni [krve]tvorbu. :) dik

Falka
26. 03. 2001
Dát tip
Jů, tady je napovídáno :o) Chtěla jsem něco o stužce, kterou se spoutá a ochočí drak, když se nechce bojovat... ale to je fuk :o) *

rire
26. 03. 2001
Dát tip
ale hezky napovidano :) i nakresleno :) Falcinko, ze to napises aspon mne, ja jsem na dracky vysazeny :))))prosim prosim :)

Falka
26. 03. 2001
Dát tip
zvědavíš :o) Máš přece fantazii, tak ji používej, šikulko :o)

Valéry
23. 03. 2001
Dát tip
Nejdřív ty mě ten džbánek piva, a potom já tobě střevíček. Ale …, to přitom budu muset ohnout záda, až zlomit si charakter …. A to bys přece nechtěla, takže zůstaneme jenom u toho džbánku, jo? :)))

Sala
23. 03. 2001
Dát tip
V mládí jsem skákala, jak si kdo pískal...:) le píšťalce odrostlá, vadám charakteru lámu spontánně ráda :))) těším se na drobné pivo, když mě slíbíš loka :) otázkou zůstává, kdo komu přes ulici (do úsměvu:) skočí :-) ..hop, a ne, aby ti cestou spadla -od Beránků- nafrněná pěna :-)))

Valéry
23. 03. 2001
Dát tip
Ale to je jednoduché ..jede..vlááááček..motorááááček..kolik.. vozů.. asi máááá ??? SEDM!! Sala jde pro pivo!!! Tak kde se s tím pivem couráš ??!! :)))

Sala
23. 03. 2001
Dát tip
áááááááááááá přes to vlak nejede..:) překážím výhledu na trati, byl to kolejáček a málem mi díky tobě ufik nepozorně nohu. Musil bys mě pak přes rameno a cááák by se to pivo proneslo!...opadl bys pěně od úsměvu :) s Honzou to nemá pohádkově nic společnýho :-))

Valéry
23. 03. 2001
Dát tip
To je citové vydírání Salo, copak jsem tě neučil že se máš nejdřív rozhlídnout na obě strany, a teprve potom běžet. - Ale nic se ty neboj, kdyby něco tak ti koupím invalidní vozík, budeš mi pro pivo jezdit. - Na Bělehráááád !!! Eéé .. chtěl jsem říct: K Berááánkůůůům !!! Dobrý ne? :)))

Sala
23. 03. 2001
Dát tip
:-))))))))) ta pusa je nevratná od ucha k uchu :-) už se nesešklebím do pocitů odškodněně fik za nohu zpátky :) vrátky :) Jak nevyhovět zastřízliva zažízněným kamarádům :) v Čechách! :-))) dostals´mne stříšce hore odklápěcí!! :)) na vozejk se dám jízdou utáhnout vždycky :) btw.: toužím se dozlatova opálit a samosebou u výhledu po okolí rochat :-)..a že máš výhled hezký ..:)))) neřek bys, žjo..:) jak umím lichotkám za pěnou dní přisluhovat..:)

Sala
23. 03. 2001
Dát tip
Četla jsem si, kde to plkání vlastně počalo.. Zdá se, pokud byla za oumyslem jen touha přijít pro pár původně plněných třešní... :) a si o tom pobaveně myslím.., moh ses klidně na komunistickou stranu Čech a Moravy :-))) tam je chutí až nadbytek rudé :)..sou na lidi zařízený oučelově řešenejma třešněma :)..k popíchnutí namalinko červenám :)

Sala
23. 03. 2001
Dát tip
za to velké Ká u názvu tak všelidové strany...:) o frontu na maso bývale nestojím :))) sametím se smetím kontejneru u donášky :) šecko se to jednou práskne :) mějmež se obratně na pozoru :))) i popelnice mají po stranách své uši :-))))))))) naslouchám...:)

Sala
22. 03. 2001
Dát tip
šla jsem se přes noc strachu mrknout na růžičku, néé, nejsem pyšná :) nezvadla :-))

Sala
22. 03. 2001
Dát tip
Bezva - už mi můžeš zavázat u básničky střevíček :-)))) a žjóva... to trvá! :-) rukama v bok Sal se může rejpavostí zahradnickou -čehože tu?- dočkat?? :) za humorem naděje se pochopení...:) a ještě si přitom u obláčku na výsostech vejská :)

Valéry
21. 03. 2001
Dát tip
Nic nejni zadarmo, prosil bych tu třešničku, nebo švestičku. –––––––{–––{––@

Sala
21. 03. 2001
Dát tip
Jejky, jsem na březen prvně zaskočená :) a nejni to sneženkama :)))) na! třešničku....je ovšem malinko neviditelná, když jí jukneš hnedlevedlejedle .... leží levostranně u servítku blíže krvesvalu, a to už něco za úsměvem vypovídá :-))) nejinak než po švestičkách dobrou!!!

rire
20. 03. 2001
Dát tip
* prachove polstare hladily do tvare polibily do vlasu pomazlily do pasu se slovicky do basnicky * [a kdybych mohl, tak dvakrat tip] [at usmevave svetem lip]

Valéry
20. 03. 2001
Dát tip
Pohádka je to krásná, ten komu se nechce bojovat bych mohl být klidně i já. Ale já přišel kvůli těm třešním. :)

Valéry
20. 03. 2001
Dát tip
Pohádka je to krásná, ten komu se nechce bojovat bych mohl být klidně i já. Ale já přišel kvůli těm třešním. :)

Valéry
20. 03. 2001
Dát tip
Pohádka je to krásná, ten komu se nechce bojovat bych mohl být klidně i já. Ale já přišel kvůli těm třešním. :)

Sala
20. 03. 2001
Dát tip
Rami:) výzor nebeský, pětiprstá, tak akorát, bílá...fakt!..ty jsi ale zvědavá! jako já :-))) rire:) prachové peří vyčesávám každé ráno z vlasů :) mírně tak po nocích polštáři pelichám :) :-))))))))))))))) třešňový princ! :-)))) jééé a mlsoun! pozdě...:) všecky jsem je chutě slupla :) kdo by odolal srdcovkám? :-)))

Ramona
27. 02. 2001
Dát tip
zase ta moje zvědavost, jak vypadala ta rukavice z nebe, kolik prstů, velikost, barva, měli by mi zakázat číst poezii ~ ~ ~

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru