Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Domů

20. 02. 2006
1
0
1411
Autor
Rogua

 

DOMŮ

 

 

Vplout do ohlušující bouře srdce.

Vyplň se přání

             snění mé.

 

Odleť s mraky do krajů,

kam stěhujou se duše ptáků…

opři se o vzduch

opírej se

 

Jsou tam prostory

              modré otvory do nebe.

 

…anebo se zavři.

Do teplého pokoje domova zabluď.

 

Vracíš se z útrapných cest,

za oknem budeš poslouchat

divoký, bobtnající

déšť.

 

--------------------------------------------------

 

 

 


Rogua
21. 02. 2006
Dát tip
diky za nazory, je zaujimave vnimat vas pohlad na tu basen. fakt dik:)

orbital
21. 02. 2006
Dát tip
jsou v tom mě dost blízké pocity. takové odcizení od světa, přijde mi to tak :)) je pěkná, i když souhlasím s některými výtkami sklenáře ;-) tip si zaslouží

orbital
21. 02. 2006
Dát tip
ještě jednou :) s tipem =)))

jaza
20. 02. 2006
Dát tip
no...takhle slovy je to velice dalo by se říct přívětivé...jenže postrádá to myyyšššlenku... tohle je dobrý "opři se o vzduch opírej se "-- nějak slepit ne to tak rozfragmentovat bez děje....fandím ti!

ale jooo....de to.... zabluď....divný slovo....nešlo by to najít něakou alternativu místo toho....?

sklenář
20. 02. 2006
Dát tip
Vplout do ohlušující bouře srdce. - tohle by šlo Vyplň se přání snění mé. - tohle už je moc - po srdci servírovat hned snění :-) Odleť s mraky do krajů, kam stěhujou se duše ptáků… - dala bych stěhují se duše ptáků opři se o vzduch - ano opírej se - zbytečné Jsou tam prostory modré otvory do nebe. - tahle pasáž se mi nelíbí …anebo se zavři. Do teplého pokoje domova zabluď. - dala bych v teplém pokoji domova zabluď (mění to smysl vím - možná právě proto) :-)) Vracíš se z útrapných cest, za oknem budeš poslouchat divoký, bobtnající déšť - tohle se mi líbí jako celek je to z mého zorného úhlu nevyvážené - ale světlá místa tam jsou - viz pitva víš :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru