Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po dešti?

27. 02. 2001
6
0
4842
Autor
Vio

Pro Tebe...

V úžasnu barevností odlesky fosforových světlušek hřejí očividně i přes víčka jako na louce klásky svěží kapičkami vánkem ulpívají na mé tváři a vysychají vzrušením té chvíle tak podivné proč nebe je dnes dole a louka na něj padá?

Cyndi
12. 12. 2002
Dát tip
jééézuskote... no jo, zamílovanej člověk cintá, až se mu moučkovej cukr od pusy práší... a zamílovanej básník vo to víc... ale nebyli jsme jiný... a nejni to ani tak moc přeslazený, jako spíš... ehm... dětský... nebo dětinský? těžko říct... tentokrát bez T...

suvicka
10. 04. 2001
Dát tip
Hihyk, tak to teda pochybuju, znáš mě :c)

Carodej
08. 04. 2001
Dát tip
suvička - to se dá léčit:o)

Bacil
06. 04. 2001
Dát tip
I cukr je potřeba.

suvicka
04. 04. 2001
Dát tip
Kapičky, vlásky, klásky, ručičky, nožičky, srdíčko, dušička, cukrová vatička, se šlehačkou rakvička, maličká věžička... vlezte mi na křídla! Je tu jaro a mně hrabe...hrabičky, kočičky, kuřátka, zajíčci, travička, mazlíčci.................

Painkiller
04. 04. 2001
Dát tip
:-* děkuju

ulita
04. 04. 2001
Dát tip
Merle: aby jsi se z toho vědění nepo... :))))))

Merle
04. 04. 2001
Dát tip
ulita: nezáviď :-)))

ulita
04. 04. 2001
Dát tip
merle: no jasně, celá se třesu... :)

Carodej
01. 03. 2001
Dát tip
Jen do nich!

Merle
28. 02. 2001
Dát tip
papoušek řekl, že je to přeslazený, tak já řeknu pravej opak... tak! možná proto, že vím víc, než vy ostatní, chápu... jen dál kiluj, toho není nikdy dost...

Miroslawek
28. 02. 2001
Dát tip
LoveSchiller: rozumím, velmi dobře zachycený stav slintajícího poety opilého láskou. Jen houšť a větší kapky, ať se mohu smát, že je to stále stejné na světě. Snad mne to taky zase takto trefí. A přeju hodně štěstí. Aby to byla opravdu dobrá báseň chybí nadhled (nebo spíš průhled ;o))), ale i ten (po)cit samotný je krásný. Jenže city nelze hodnotit TIPy. Diabetici: Nepřijde mi to přeslazené, vůbec ... poblouzněně omámené ano, ale proč mu vyčítáte vrcholky vašně láskou vyvřelé do slov? To nechápu, vy jste nikdy takhle nemilovali a neprořívali?

Miroslawek
28. 02. 2001
Dát tip
neprožívali ... moje klofesnice mne tedy vskutku nemiluje

hermit
28. 02. 2001
Dát tip
ještě se vracím a ...opravdu...líbí se mi... je to krásně čisté...nevymyšlené...pravdivě prožité... :-)

Bambulka
28. 02. 2001
Dát tip
žjůůůů... tak tohle pohladí a utiší snad všechny bolístky... a hlavně někoho zahřeje u srdce a roztančí duhové barvičky v kapičkách lásky! after rain I feel upside down and inside out!:-)

hermit
27. 02. 2001
Dát tip
***-- Bystré.

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
bystrozraké...! (až na ty zdrobně.linky....ach jo) alejo, chápu ;-)))

Carodej
27. 02. 2001
Dát tip
Já teda nevím Kafko, ale je tam jen jedna zdrobnělinka, ehm - dvě:-) Světluška zdrobnělinka není:o) Pěkné, letní, Je třeba zabít Sekala? *!

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
čaroději, ano zdrobnělin jako takových je tam pár (ehm, řekla bych víc), ale celé je to tak jemně přeslazené... asi se do toho nedokážu vžít... ;-)) Možná jindy...

Painkiller
27. 02. 2001
Dát tip
Už zase někomu nechutnají sladkosti? :o)))

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
Painkillere, jestli léčíš zmrzlinou a rakvičkama se šlehačkou, tak ne-e... :-(

rire
27. 02. 2001
Dát tip
kafka: souhlas. Painkiller: sladkosti lezou do zubu - a ty pak boli.

Painkiller
27. 02. 2001
Dát tip
Vezměte básníkovi lásku. Vezměte básníkovi cit. Zabijete mě. Proč je každá milostná poesie hned přeslazená? Proč ji nikdo nemá rád? Žijte...

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
neřekla bych přeslazená...snad jen ...sice nemám ráda čaj s cukrem..ale stejnak a navíc na mne dnes padla má neoblíbená maniodepresivní nálada...a za Tvá písmenka jsem ráda :)

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
já jen... a tady to opakuju: asi se do toho nedokážu vžít... Přesto, četl jsi někdy Píseň písní? Toť milostná poesie bez sladké šlehačky!!! ;-))

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
Ale já přece vůbec nemůžu říct, že se mi to nelíbí :-))) Jen...vím, že píšeš ještě mnohem mnohem líp, no... ;-)

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
kafčííí...takže jdeme do té cukrárny....dneska ve tři pod věží.jo?! :)))))))

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
Janiskooo, cukrárnu klidně (nějakou dietní), ale zase bez poesie... Znám jednu, kde mají spooooostu ovoce!!! Mňam! To je jedna báseň! ;-)))

Ostrovidka
27. 02. 2001
Dát tip
dala bych si rakvičku ... nebo věneček :o/

Ber
27. 02. 2001
Dát tip
proč nebe je dnes dole a louka ne něj padá? Jestli se náhodou nechechtáš v nebíčku co? pozor na hlavu ..louka má někdy nechutný drny....chááááááááááááá

ulita
27. 02. 2001
Dát tip
kapičky víčka vlásky a světlušky...moc cukru!!

rire
27. 02. 2001
Dát tip
ulita: krápoty, víka, vrásky & světlomety >]]] painkiller: There is no pain to be killed. just smile & be happy, as You can. Everything will vanish into the dark mouth of Time. And Your poetry? PainKiller: ta zamilovaná poezie... se obejde mnohem lépe BEZ zdrobnělin.. nebo spíš když se zdrobnělina jen rafinovaně použije. a jinak musím hořce přiznat, že čím smutnější a ošklivější, tím se tady na písmáčkovi ocení výš. trošku mi je z toho smutno. ale jsou i výjimky - třeba bříškovo poezie pro děti.

Painkiller
27. 02. 2001
Dát tip
Tak dobře, vy zdrobněliny. A zkusili jste se třeba zamyslet, proč tam jsou vlásky a ne vlasy? Proč se mi v dané chvíli kapky zdály příliš velké? Jiná zdrobnělina už tam není ;-)

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
nejde JEN o ty zdrobněliny, Painíí, ale o celkový dech básně...voní cukrovou vatou, no ;-))) Ale já zítra přijdu třeba v romantičtější náladě a budu jásat...dnes ne, ty za to asi nemůžeš :-)

clovrdik
27. 02. 2001
Dát tip
Ježiš, to je tak přeslazený, až si dám cestou z rachoty pivo, abych to spláchnul. Prostě takové přeslazenosti mi jdou dost proti srsti, sorry.

Painkiller
27. 02. 2001
Dát tip
No, a ještě k tomu jsou tam klásky a ne vlásky... Ach jo...

rire
27. 02. 2001
Dát tip
Painkiller: kráááá krááásky :)))) a hezky s úsměvem, proč si dělat velkou hlavu :) aťsi napíše kdo chce co chce, pořád je to Tvoje :) a vsadím se žes to psal s těmi nejčistšími úmysly >-)))))

papoušek
27. 02. 2001
Dát tip
všichni říkaj', že je to přeslazený, tak já taky, taky, taky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru