Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ne - vyvolený

Výběr: Print
27. 02. 2001
6
0
4433
Autor
Carodej

Mně 27.02.2001

Otevřete mi ty dveře, přícházím. Nepochopen, nevyslyšen, nepokořen. Přicházím a děj se vůle Boží, sám vprostřed davu, krokem společným a rozdílným přec, nepřesvědčen. Nevyléčen. Ve vašich hlavách, ve vašich myslích, ve vašich snech Neodhalen.
Suiza
29. 09. 2005
Dát tip
....ego...centrum...světa...si tu kolem veršů létá...stylem sebelítostným. Nevím, cítím z toho křeč...neklouže to po jazyku ani po myšlenkách i když ty volné a krátké verše Ti jinak sedí.

Meggie
10. 08. 2002
Dát tip
docela by mě zajímalo, co se ti přihodilo........nevím, ale cítím že za tím něco stojí. Pěkný, možná pro ten skrytej smutek nebo bolest......

kft
05. 06. 2002
Dát tip
HU!!!

clovrdik
26. 11. 2001
Dát tip
dobrej autoportrét .. TIP a zařazuju do klubu

Print
26. 11. 2001
Dát tip
Čaroději slov.. já už dneska nemůžu!!!:-)))) *******!!!!

Krel
26. 11. 2001
Dát tip
.... jo jo tak nějak...

Carodej
03. 04. 2001
Dát tip
Blbnou ti písmenka, bloodymary. Jinak - já jsem spíše čaroděj lidských duší......

bloodymary
02. 04. 2001
Dát tip
zajimavi , jenom si nejsem jista tvoji prezdivkou . Jsi si jist ze to je to co opravdu chces . Ja magii a carodejnictvz dost uctivam a yiju nim , pomaha mi preyit...

Vio
28. 02. 2001
Dát tip
Nikdo neprohlédne dovnitř... nikdy... jsme jen zvenčí nahlíženi.

soale
28. 02. 2001
Dát tip
carodej: vis ze jsem to kaq nejak tusil?(to jak to vzniklo) ... a taky asi vim na kterem auditku ...

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
koukám prolog zcela nesobecký:))))) neodhalen(?)wow...jak to myslíš....?! :)

Verita
27. 02. 2001
Dát tip
co je špatného na prologu? :-) věnování má být někomu, koho máme opravdu rádi :-)))))))

J
27. 02. 2001
Dát tip
Tenhle děj... zdá se, že si stojíš za svou pravdou. Jsi-li si jistý, zůstaň a pomoz pochopit těm, co se ptají...

soale
27. 02. 2001
Dát tip
pripada mi to trochu sebelitostive a sebevedome sebestredne ublizene ... a nelibi se mi tam tolik slov na ne-... a je tam moc jistoty ... :-) no radsi zkoncim

ruby
27. 02. 2001
Dát tip
no tak me trosku napadlo co bych si dosadila za vypracvece, ale bylo by to hloupe a nesedelo by to uplne abeze zbytku, takze za dcv. budu premyslet c to je a jako tajemnost prvniho radu se mi to libi

Grendel
27. 02. 2001
Dát tip
tenhle pocit dobře znám... ;) i když nemůžu tušit zda-li jsi to myslel tak jak já to pochopil, že? :)

Carodej
27. 02. 2001
Dát tip
Prosím, berte to jako okamžitý stav mysli, vzniklo to za pár desítek sekund po dlouhé virtuální slovní bitce na jednom z mých auditorií na Mageu.... naladilo mne to do určitého stavu, ve kterém vznikla tato báseň.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru