Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SCHIZOFRÉNIA III.

02. 03. 2001
5
0
1912
Autor
Naso

No Comment III.




Pokúšam sa sám seba zhodiť zo skrine
odkiaľ mám bližšie ku hviezdam
a ďalej od deravého koberca
Dosť slabý výkon na herca
Nikdy svoju rolu nespoznám
Som kominár, čo vymiesť si má poživeň



ani neviem, či ma to neprinútilo zamyslieť sa nad sebou.....asi len toľko.....no comment lll.

Naso
05. 03. 2001
Dát tip
xixi, až ťa raz nečakane niekto prekvapí čierny od sadzí, taq sa nezľakni!

Astrálka
02. 03. 2001
Dát tip
* kto chce, pripomienky si nájde :-) * poprehadzovala by som riadky, možno pretože som v poézii bordelárka * alebo sú rýmy abccba nad moje vnímanie..

Silvinka
02. 03. 2001
Dát tip
Ale spoznávaš, aspoň to tak vnímam, k tým hviezdam by to bolo omnoho ďalej než si možno myslíš, ale už príliš mudrujem, však? :o) Ten kominár je výstižný. To sa mi na Tvojich básniach ráa, že si ľahko hľadáš obrazy. Ja po nich pátram s baterkou :o).

Wopi
02. 03. 2001
Dát tip
:-)

Akado
02. 03. 2001
Dát tip
dialektika hviezdy-deravý koberec a medzitým autor... Bravo!

Bix
02. 03. 2001
Dát tip
S obrazmi to cítim ako Silvinka - ten deravý koberec je výstižný až strach !! Mne by sa to možno páčilo úplne bez rýmov, ale na mňa nedaj - ak rýpem, tak len v dobrom, lebo sa mi to páči...Kominár...super...len sa, prosím, nevymeť...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru