Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach II.

28. 02. 2001
4
0
3730
Autor
Carodej

Druhá ze dvou starších básní.... rok 1999

Bojím se o ni, strašně moc, strach do mne neklid vnáší, podivná,chladná, zimní noc přichází, však úlevu nepřínáší... Ptám se, v čem hledát spásu, obavy temné marně potlačuji, tu hebkou, mocnou,vnitřní krásu co našel jsem v Tobě, ochraňuji...
Prokletí
08. 03. 2001
Dát tip
no pokud Ti to neobjasnilo auditko, neobjasním ro asi ani já... ano? Tak se netrapme, vždyť je toskoro jedno 8c) m.

Prokletí
07. 03. 2001
Dát tip
milý čaorději, přečetl jsem zhruba celou Tvou svbírku a ze celek dávám jednu velikou úpof, proboha, není Ti to trochu divný, dávat to sem? víc v mojem auditku m.

Carodej
07. 03. 2001
Dát tip
Já se přiznám, že jsem tvou otázku nepochopil, milý Prokletí... na auditko jsem se podíval.......a?

christi
03. 03. 2001
Dát tip
Ja si nemuzu pomoc, proste balada pro dusi *)

Merle
01. 03. 2001
Dát tip
prokletí by napsal POF... a já bych s ním souhlasil... slabé

Carodej
01. 03. 2001
Dát tip
Ty básně o strachu byly psány jako forma terapie - pro mne samého... dobře si na ty chvíle vzpomínám....

Merle
01. 03. 2001
Dát tip
čaro: mám taky takové... ale nikdy je sem nedám

J
01. 03. 2001
Dát tip
tahle je hezčí

certice
01. 03. 2001
Dát tip
Jo presne jsi vnich vystihl jak moc touzis po lasce a zazemi.Doufam,ze to brzo najdes

Janis
28. 02. 2001
Dát tip
dneska jsem nějaká zněžnělá....(hergot holka...co to s tebou je!?) :-) ta první byla hezčí!

Vojtek
28. 02. 2001
Dát tip
Jo jo...ta první byla hezčí...

soale
28. 02. 2001
Dát tip
přichází, však úlevu nepřínáší... - to vsak je tam navic .... je to hezky, ale tak nejak zjistuju ze mi takovahle pravidelna forma moc nesedi ... ale to je jen vec nazoru ... ale taky si myslim ze Tve jine veci jsou lepsi ...

Zolo
28. 02. 2001
Dát tip
Más vůj důvod, jo úzkost je úzkost *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru