Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modré zvony

04. 03. 2001
1
0
2149
Autor
Špuntík

Přistoupil jsem tak blízko, jak jen to bylo možné, tak blizoučko, div jsem nevypadl ze své mušle. Růžolící obrazy dýchaly na má víčka s dívkou s něčím na prodej. Ta dívka s náručím zářivým, nabízela mi kapesní slunce, tak rád jsem podlehl jejímu nevinnému úsměvu. Ptala se, zda chtěl bych se dotknout nebes či pohladit slunce. Pak vůní svých zelených očí povznesla mne na pokraj nebeské klenby, dotýkal jsem se konečky prstů, tak jemně abych je nezranil. Se sluncem sdíleli jsme pocity prvního letmého seznámení a nakonec jsem políbil její rty. Unaveného z paprsků něhy, vložila mi hlavu do klína a začala zpívat o snech, v nichž se neumírá. Slunce mi zavřelo víčka a vkreslilo tečku do tváře, zdálo se mi, že slyším hlas modrých zvonů za hladinami sedmi moří...
ruby
04. 03. 2001
Dát tip
no na to ze je to v podstate cukrove, se mi to docela libi...ale tentokrat jen docela, asi nejsem ve spravnem nalozeni

Kovi
04. 03. 2001
Dát tip
a zdálo se ti, žes našel modrou květinu - ale byl to jen sen...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru