Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvé dítě

05. 03. 2001
1
0
2300
Autor
Špuntík

Tehdy si zavřela Za sebou dveře, V těch chvílích Jsem tě stále Ve snech objímal. Ale ta rána mne probudila, Byla tak bolestivá, Že jsem se snažil Doplazit ke dveřím, Abych došel K sousedům pro pomoc. Když jsem celou Svou nadějí Otevřel dveře, Abych spatřil tvůj úsměv, Uviděl jsem jen tvé dítě. To dítě, Byla bolest z tvého odchodu, O které se starám A čekám, Až zazvoníš.
bishak
09. 04. 2001
Dát tip
Ach ! To bolí, také si rád vychutnám tvůj hřejivý úsměv .... A zase někdy na usmívanou ! Ano, právě jsem pochopil, jak jsem se klamal, v nebetyčné pýše, já, se svým odmítáním podobných výlevů... Jsem hlupák. Co jiného než něžný cit, co jiného než lláska, co jiného než to hluboké, nejhlubší prožívání ran života může být na světě nejkrásnejší ! Dřív jsem hodně chyboval - měl jsem ji rád, skončilo to, týden jsem z toho byl špatnej, přišla jiná - ale teď vím jak na to : je třeba to oplávat ve slizovitých kýčích, je třeba dny, měsíce, roky se brodit bahnem zklamání, povýšit ten erotický pud na cosi nadzemsky vyššího a dodat mu tak aureolu božství, mytizovat ... a taky vědět, že na světě je mnoho nezkušených dívek, které takové cancy přitahují, které přímo prahnou po takových výlevech, protože ideálně zapadají do jejich světa vysněných Belmondů... A tak čekám, čekám až zazvoníš, až zavoníš až otevřeš mi dveře abych ti přečetl objímajíc tě tuhle svojí lunetikovskou lyrickou báseň....

Falka
14. 03. 2001
Dát tip
Měj se krásně ty, slunce ať provází tvou cestu... a zase někdy na usmívanou...

Lasy
11. 03. 2001
Dát tip
Ach ty deti. Boli to hodne vid?

Falka
08. 03. 2001
Dát tip
Anonyme... beru život víc vážně, než si dokážeš představit... přijala jsem za něj veškerou zodpovědnost a dělám všechno pro to, aby byl takový, jakého nebudu litovat... J... můj vztah k odpuštění je trochu jiný... mám pocit, že je zahrnuto přímo v činu, který bych měla odpouštět... nějak si nepřipadám dostatečně oprávněná být tím, kdo odpouští, protože samotné odpouštění v sobě zahrnuje souzení druhých... většinou cítím lítost, že vidí jinak než já, a bolest, že si neuvědomují, co způsobili - ať už mě nebo někomu jinému... ale když neodpustíš, co cítíš? Nenávist? Vztek? Neznám nikoho, ke komu bych tohle cítila... jsou lidé, na které když si vzpomenu, cítím smutek a někdy je mi hořko z toho, jak jednají, ale neodvažuji se je soudit... možná stačilo pár chybných rozhodnutí a byla jsem stejná, možná neměli to štěstí...

Falka
08. 03. 2001
Dát tip
Máš pravdu, neznám tvoji představivost, tak promiň... :o) Posílám ti sluneční úsměv, aby trochu rozehřál tebe i tvá slova, ze kterých na mě maličko táhne zimou... :o)

Falka
07. 03. 2001
Dát tip
A víš, že máš pravdu? Asi vážně žiju trochu jinde, žiju ve světě, který si tvořím vším, co dělám (a nebo nedělám), který jsem si vybrala svým přístupem a kterému dávám všechno... Nejde o to, aby tvou bolest něco zrušilo... také si nesu ranec plný bolestí, které jsem už stihla nasbírat, ale nesu je jako moudro, které jsem si z nich vybrala, jako všechno, co jsem se z nich naučila... a nelituju ani jediné z nich... jen mám pocit, že také díky nim, protože i ony mě utvářejí, jsem dnes taková, jaká jsem, celá a úplná i ve své radosti...

Carodej
07. 03. 2001
Dát tip
Trochu moc přímočará citovka, Śpuntíku.......

J
07. 03. 2001
Dát tip
Ad "mou přítomnou bolest nikdy nezruší budoucí radost" jsem ráda, že jsem napsala viz Falka. Ještě mě napadá, že je důležité odpouštění, ač je to jakkoli těžké nebo nepředstavitelné hned - ostatním i sobě.

Jákob
06. 03. 2001
Dát tip
v dětství máme něco co v dospělosti více či méně ztrácíme a to je škoda

J
06. 03. 2001
Dát tip
viz Falka :o))))

Kovi
05. 03. 2001
Dát tip
některé děti jsou na zabití - a někdo by je měl začít vraždit :-)

Janis
05. 03. 2001
Dát tip
Já mám děti ráda..pokuď nejsou moje:-))

Vojtek
05. 03. 2001
Dát tip
Janis nebo: dokud nejsou moje ne ??? :-))

Miroslawek
05. 03. 2001
Dát tip
Vojtek uhodil dítko na hlavičku.

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Všechny naše děti mají smysl, možná tu jsou, abychom se od nich něco naučili... Kovi, z toho, co jsi napsal/a mě strašně zamrazilo...

ruby
05. 03. 2001
Dát tip
no me taky behal mraz po zadech

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Co? Je toho tolik. Například vnímat svět bez předsudků, dívat se vždycky na všechno nově a přijímat všechno naplno... Když si hraju, zapomínat na to, co mě před chvilkou bolelo, když mě něco bolí, zapomenout na všechno ostatní, dát vždycky všemu všechno... Můžeme se od nich naučit žít v přítomnosti, nemít minulost a netrápit se budoucností, ale o to lépe přijímat přítomnost, chvíle, které máme... tak se dá naučit smát se i plakat opravdově... Můžeme se naučit důvěřovat, chovat se bezprostředně, věřit v sebe a v to, že můžu všechno, co chci...

Bix
05. 03. 2001
Dát tip
Falka: áno...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru