Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěla bych být rackem chtěla...

01. 03. 2001
0
0
752
Autor
mendy

text Chtěla bych být rackem chtěla protože pak bych mohla létat kam by se mi zachělo. Hlídala bych tve kroky na nábřeží a s ostatními ptáky bych létala pro drobty chleba z Tvého kornoutu a kdybys chodil s hlavou svěšenou pouštěla bych peří do tvých vlAsů až by ses podíval vysoko k mrakům a zahlédl jednoho z racků se smutnýma očima a potom bys ucítil na tvářích déšt ale žádná žena by neroztahovaladeštník a Ty bys poznal že to jsou mé slzy Chtěla bych být rackem, chtěla.. protože bych tě mohla pozorovat jak sediš na lavičce a kouříš cigarety a kdybys hrál nějakou smutnou písničku tloukla bych tě svými křídly do rukou až bys odložil kytaru a začal se smát Chtěla bych být racekm chtěla.. protože bych mohla hlídat Tve kroky na nábřeží protože bych se mohla dívat jak chodíš s hlavou skloněnou Chtěla bych být rackem chtěla.. Chtěla..
Anonym
16. 03. 2001
Dát tip
me je jedno jestli to spada do skatulky basen nebo ne. ja v tom citim tvuj pocit. libi se mi to

Pája
01. 03. 2001
Dát tip
Chtělo by to trochu méně zbrklosti chtělo.

racek
01. 03. 2001
Dát tip
Být rackem není žádný med...a v zimě na nábřeží...není moc příjemně, na to vem jed...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru