Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marně uvažuji

13. 03. 2006
1
0
1583
Autor
Jolana19

Marně uvažuji co nás spojuje, nechápu to a netuším co by to mohlo být. Nenacházím vůbec nic, jen možná, asi, snad, někde strašně vzadu prý má každý z nás utajené sny, tajemnou komnatu, kam hned tak někoho nepustí. Tu třináctkou komnatu s mnoha zámky a západy, kterou se bojí otevřít i sám před sebou. Jak se tedy stalo, že jsme nahlédli, možná jen klíčovou škvírou u dveří, do toho druhého. Byly špatně zavřené dveře nebo naopak byly otevřeny dokořán v naději, že se najde někdo kdo nahlédne a pochopí. Bez zbytečných slov a bez nároků na nás samotné. Kdo ví, stalo se. Nahlédli jsme do cizího srdce, do cizí duše. Ještě teď mám pocit, že cítím na dlani, ten jemný ťukot srdce a volání. Volání duše: „Jsem tady, nevidíš?!“ Vidím, dotýkám se jí jen zlehka, abych neublížila. Snad i ten druhý bude mít dost něhy v prstech až sáhne na mé sny, srdce či duši. Až objeví má trápení a to co mě mrzí. A nebo jen nechá být, co je mu cizí.

 

I za to dík.

 


ja som kecka?a čím som si toto (ne)pekné pomenovanie zaslúžila?;)

Jolana19
06. 04. 2006
Dát tip
ty kecko :))

neuvažuješ márne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru