Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Streštenec

16. 03. 2006
2
0
1838
Autor
rudko

Kedy už dospeješ? Prestaneš unikať pred realitou, vyhýbať sa povinnostiam, snažiť sa byť stále iný, miasť všetkých naokolo, takže nevedia čo si majú o tebe myslieť a ostatné.... Neberieš ohľad na iných, si príliš egocentrický, seba-nekritický. Prosím, už mi nerozprávaj o tom akú mám červenú šatku s bielymi bodkami a že by bola krajšia naopak a podobala by sa na granko hrnček. Skús byť na chvíľu seriózny. Pokús sa aspoň chvíľu nevypúšťať tie hovadiny, koho zaujímajú, dokazuješ si tým niečo? Mal si ťažké detstvo? Cítiš potrebu vyrozprávať sa? Nemám náladu na bláznov tebe podobných. Choď preč, zmizni, už sa neukazuj.

 

Ľudia, ktorí ostatných privádzajú na správne koľaje. Povedia vám presne: choď rovno a na druhej doľava, isto. Nemajú radi uletených streštencov. Občas si treba sadnúť, podumať. Teraz, jediné čo viem že chcem a potrebujem je nenudiť sa, robiť niečo, nie len tak sedieť a tváriť sa že niečo. Hovno.

 

 

A neusmievaj sa na mňa ako kvetinka!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru