Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na vlastné oči

02. 03. 2001
5
0
2590
Autor
Sýkorka

Chcem počuť na vlastné oči ako sa zúprimníš a tvoja duša skončí obomknutá v sčerenej dúhe očného jazera nie príliš oblečená kvapka viac nebude osihotene trvať vypočuj ma na vlastné oči čoskoro.
zámek
11. 04. 2001
Dát tip
... slzy na krajíčku ... snad ještě krok, snad už jen jeden ... v tisíci /je to nádherné pro všechnu tu touhu vlastně zemřít .../ ... Silvi, ten vítr TAM - TU ... hladíí ...

Robinson
11. 03. 2001
Dát tip
... vypočuj ma na vlastné oči ... Moc krasne, uprimne a pro me i smutne. TIP!!!

Naso
07. 03. 2001
Dát tip
čo teraz moje uši čítali.... pre tvoje vlastné oči hovorím - fayn!

Miroslawek
06. 03. 2001
Dát tip
Líbí, ale abych to vskutku (d)ocenil musel bych být rodilý Slovák, slovům sice rozumím, ale na tuhle básničku mi přeci jen chybí cit.

Bix
05. 03. 2001
Dát tip
Silvi, Azi, vy ste sa teda zúprimnili, :o))). Silvi, robila som doma anketu ohľadne zúprimníš a zúprimniš, :o))). Vyhralo prvé na 100 %, takže asi to má tak byť, :o)). Preklep, :o)

Silvinka
03. 03. 2001
Dát tip
Azi: ;o) to urcite ziadne mile nezne divcata nerobia ;o) Bixi: Ono je to preklep :o)

AZALIN
03. 03. 2001
Dát tip
Silvinka: U nás určitě ne.. asi se budu muset porozhlídnout v nějaké jiné zemi.. ;-))

Janis
02. 03. 2001
Dát tip
:) (někdy si přeju být milá něžná holka)

kafka
02. 03. 2001
Dát tip
ty taky, Janis? a já navíc ještě mladá... ;-)) Kráááá ***!

Janis
02. 03. 2001
Dát tip
:-)) stařenko!

djPes
02. 03. 2001
Dát tip
a já si (někdy) přeji, aby mi (někdy) milé nežné holky psaly podobně krásné slovíčka

AZALIN
02. 03. 2001
Dát tip
Jo, to já taky..

Bix
02. 03. 2001
Dát tip
Silvi, tuším, že tiež skladáš na neologizmy...a darí sa Ti to výborne ( čo takto zúprimn-í-š ? :o))), prepáč, že rýpem ! )...sčerená dúha v očnom jazere ma uchvátili a vôbec sa necítim osihotene v spoločnosti takých nádherných slov...báseň nalieha...veľmi...Silvi...

Rivka
02. 03. 2001
Dát tip
Neříkej dvakrát, pejsku, nebo sednu a...:))) Ale nevím, jak moc zvládnu být milá a něžná:)))

Zolo
02. 03. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru