Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevedomosť

21. 03. 2006
8
4
3560
Kto sa čuduje
 Čo to zbytočne píšem
Tak nech mlčí
 Nič nevie

Kto so mnou súcití
 To je pekné
A na čo mi to je
 Aj tak nič nevie

Kto ma chápe
 Ten je ďaleko
Takže som aj tak sama
 A bezmocná

        POMOC!!

4 názory

hehe, presne si to vystihol... ale to, že je to 2 roky staré, tak je skoro isté, že sa myšlienky zmenili :) (to neznamená, že tie staré treba úplne zahodiť :) )

guy
24. 04. 2008
Dát tip
jasně .. a protože jsem daleko, tak ti je stejně houby platný, že tě chápu :-)

:) dík za návštevu... taká odreagovávacia vec :)

guy
23. 04. 2008
Dát tip
nedivím se, ale radši budu ticho, protože cokoliv bych řekl, mohlo by být použito proti mně ..

áno, občas...

Tak to většinou bývá...bohužel t.i.p(jak jinak)

pomohlo;)

moonspell
07. 04. 2006
Dát tip
basen- vykriky..neviem neviem,ako poezia sa mi to nepaci,ale ak ti to vyventilovalo hlavu...tak nech sa paci:)

keby len zúfalé...ale už je to za mnou;)

Háber
30. 03. 2006
Dát tip
milo zúfalé

waw, protiklady si mi do kritiky hodila...že niečo nafukujem...ale je to geniálne...zaujímavá kritika, vážne ma to zaujalo, ako si to myslelo?;)

je lepšie...a možno sčasti to vyriešili aj tieto veci;)

vesuvanka
21. 03. 2006
Dát tip
smutné a hezky vyjádřené.... věřím, že bude líp a dávám TIP

včera som potrebovala vypísať 1 pocit...dnes ho už nemám...(našťastie)... a bolo to tak...

Nickyx
21. 03. 2006
Dát tip
:) * jestli je to ale pravda, tak si toho smajlíka odmysli...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru