Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ako mačka

21. 03. 2006
8
16
4362
Raz budem mačka
 Alebo ako mačka

Budem vedieť uskočiť
 V tej pravej chvíli

Budem vedieť očariť
 A zostatť neočarená

Budem vedieť padať
 Na všetky štyri

Budem vedieť byť falošná
 A úprimnosť vložiť do neotvoriteľného priečinka

Budem vedieť...veľa vecí
 Ktoré budem využívať na úkor druhých

A budem nešťastná...

16 názorů

palino8
03. 03. 2012
Dát tip
ja sa bojím

:))) to ja takto vopred neviem :D a ty si odkiaľ? :) (alebo kde študuješ a robíš :) ) btw, keby si chcel teraz vidieť pár mojich spotvorenín, ktoré vznikli v priebehu 10 min minulý týždeň na psychologickej propedeutike :)klik sem

Pokusák
18. 03. 2008
Dát tip
Jo, ještě vím kdo je ujo.. ;-) V Trenčíně jsem byl kdysy jako malý, takže si z toho už moc nepamatuju.. :-) Snad jen něco z hradu mi utkvělo.. Sakra, mrtvou nevěstu jsem také ještě neviděl.. Vůbec filmy v poslední době moc nestíhám.. No snad bychom se tam měli s kamarády dostat někdy o víkendu 3.8. ... s armádou maršála Heistera v rámci 300. výročí bitvy u Trenčína.. ;-)

v lete pri TN? To je super, tam má ujo (mamin brat) chatu, takže sa tam možno vyskytnem aj ja :D A už som si raz aj zahrala v TN v tom parku medzi centrom a stanicou :) (som tam ségru učila hrať 1 pieseň od Dannyho Elfmana... z Mŕtvej nevesty (Piano duet)) :)

Pokusák
18. 03. 2008
Dát tip
V Blavě už jsem delší dobu nebyl.. :-( To se spíš potkáme v Olomouci, tam se párkrát vyskytnu.. Nebo v létě u Trenčína.. :-) Jasně, takže drobné s sebou.. ;-)))

spoločné arytmie :D hihi ja som mala bez slov... také inštrumentálne vecičky :) rada ti niekedy zahrám... keby si sa niekedy vyskytoval cez víkend v Bratislave, daj vedieť... občas tam hrávam na flaute v meste... s klobúčikom pred sebou :D

Pokusák
18. 03. 2008
Dát tip
To je celkem normální se z depky "vypsat".. Většinou to ale nemá moc ducha.. U Tvých dílek je to lepší.. ;-) Jasně, prostě vypustit ventil, dostat to ze sebe ven.. Na druhou stranu do psaní se člověk nemůže nutit.. Buď má náladu, čas a inspiraci, nebo něco z toho prostě chybí a pak to nejde lámat.. Respektive de, ale není to ono.. :-) Nicméně klobouk dolů před takovým záběrem.. :-) Koukal jsem na fotky, že hraješ.. Bych si někdy rád poslechl..:-) Jsem kdysi napsál také pár písniček.. ale už jsem kytaru nedržel v ruce ani nepamatuju.. :-) Navíc zapomínám texty (hlavně vlastní:-) ) S flétnou se dobře hrávalo dohromady.. (..společné arytmie..) :-)

hm, vieš, kedysi som brala poéziu dosť ako dostávaciu sa z depky... na nič iné :))) ale vďaka tomu som bola usmiaty autor :)) mala by som zase sa dostať do formy a vedieť sa aj takto "vybiť"... (aj som vtedy maľovala a tak :), alebo hrala na flaute a klavíri (mám taký 1 cyklus na klavíri + 1 pieseň aj pre flautu, ktoré som skomponovala ja :) )

Pokusák
18. 03. 2008
Dát tip
To já bych chtěl bejt klidně i teď.. Když tak koukám na ten klidnej a pohodovej život.. :-) A navíc je to jejich nicnedělání i očividně baví..;-D To je mi celkem vzato jasné.. Jako takové ty básničky beru od začátku.. ;-)

ja viem... ale kedysi som ňou chcela byť... preto som si hľadala zámienky, prečo nie :))) neviem, toto bola silne dostávacia vec zo zlej nálady... celkovo celá zbierka :)

Pokusák
18. 03. 2008
Dát tip
Naproti všemu kočky se při tom všem tváří velmi spokojeně.. :-) *T od chovatele koček.. ;-)

si podarená, ďakujem;) Si am rozosmiala...;)))

zvedavec
16. 01. 2007
Dát tip
mne sa páči!, pochopila som, zdá sa mi, o čom píšeš, len som sa chcela zastať i mačiek :)

no vieš...to som bola vtedy ešte mladá a neskúsená;))) A nevedela som, na čo existujú kategórie ako MIMO a indispozice...;)))) Takže teraz by tu kraľovala jedna z nich a nie miniatúry;) A mačky sú super, sú nevtieravé (alebo opačne, vtieravé) práve vtedy, keď to vyhovuje;), sú samostatné jednotky, proste samé sebou vždy a stále... Toto dielo sa mi ani až tak asi nepodarilo...to bolo proste MIMO;))) Bola som MIMO;) Takže to asi vážne netreba brať, skôr to bol taký výkrik...výkrik irónie, akou by som v tom okamihu chcela byť a pritom viem, že takou byť nedokážem;) Asi takto aspoň v skratke...ale dík za zastavenie, fakt potešilo, že sa niekto vôbec zaujíma aj o staršie dielka...ja si ťa pozriem tiež, ale neviem, kedy budem mať net...

no vieš...to som bola vtedy ešte mladá a neskúsená;))) A nevedela som, na čo existujú kategórie ako MIMO a indispozice...;)))) Takže teraz by tu kraľovala jedna z nich a nie miniatúry;) A mačky sú super, sú nevtieravé (alebo opačne, vtieravé) práve vtedy, keď to vyhovuje;), sú samostatné jednotky, proste samé sebou vždy a stále... Toto dielo sa mi ani až tak asi nepodarilo...to bolo proste MIMO;))) Bola som MIMO;) Takže to asi vážne netreba brať, skôr to bol taký výkrik...výkrik irónie, akou by som v tom okamihu chcela byť a pritom viem, že takou byť nedokážem;) Asi takto aspoň v skratke...ale dík za zastavenie, fakt potešilo, že sa niekto vôbec zaujíma aj o staršie dielka...ja si ťa pozriem tiež, ale neviem, kedy budem mať net...

zvedavec
14. 01. 2007
Dát tip
:) a ja som ako mačka, nikdy nie falošná, priama a idem za tým, čo naozaj chcem, nie za tým, čo by som mala podľa "múdrejších", som verná a ak milujem, tak to naozaj, viem sa aj ako mačka uraziť, a vraciam sa plná bolesti zo sklamania vo mne nie je žiadna pretvárka, to nezvládam, - ak by som aj chcela, nejde to; všetci si v mojej tvári čítajú, čo prežívam, môj úsmev je, ak som ako mačka, vždy bez falše :) aj keď som si prečítala niekoľko Tvojich básní a mám pocit, že zmýšľaš dosť podobne ako ja a že Ti rozumiem, myslím si, že mačky veľmi nepoznáš (hoci tereaz vidím, že píšeš, že mačky sú super - tak neviem...)

skús prerobiť seba...ide to;)

Jolana19
09. 04. 2006
Dát tip
kočky jsou neštastná, jsem kočka, vím to

mačky sú super...ale teraz by som ňou fakt nechcela byť;)

palino8
22. 03. 2006
Dát tip
juj!*

vesuvanka
21. 03. 2006
Dát tip
smutné, bolestné... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru