Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neskutečně amlé

22. 03. 2006
1
0
2034
Autor
tibbaR_etihW

Pokud jsem něco zadal špatně omlouváme - viz. v díle

Moc rád bych navštěvoval server tento,

avšak vídám odepření,

snad je to způsobeno dílkou velkó,

páč číst s lupou u počítače možné není.

 

Kdykoliv se připojím na písmák mám vše krom levého řádku a hlavní lišty miniaturním písmem, jež neleze přečíst, a opravdu nemám čas luštit co je ten modrý pruh.

Omlouvám se za to že jsem toto nepúoslal rovnou správci serveru, ale nepoznám, kde to je. Už takhle jsem hrál wabank, a dokonce jsem odhadl správně kde je vkládání nových děl. Oředpokládám že jsou v textu chyby, ale i tento se mi píše malý a dlouhoou černou přerušovanou čáru opravdu luštit nehodlám. Mohl by někdo - pokud to rozluští - kontaktovat Vellu, případně někoho by mi poslal mejl na adresu: tibbaR_etihW@seznam.cz - a zde mi poradil jak menu zvjetšit, případně kde je chyba?

Moooc kuju a mjejte se v čechách Hezky


Ty sis vždy vjeděl rady děkuji

Delahaye
25. 03. 2006
Dát tip
ad "verše" - mohl by jsi, prosím, změnit Kategorii ? (samozřejmě, až na to uvidíš) :-) Díky. mno a jakýkoli problém lze zaslat Velle do Zpráv .. což jest asi nejrychlejší a doporučovaný způsob .-)

Jeheheman
22. 03. 2006
Dát tip
teda vlastně abys na to viděl: zobrazit->velikost textu->a vyber si lepčí

Jeheheman
22. 03. 2006
Dát tip
a co takhle zobrazit->velikost textu->a vybrat si vhodnější?,)

Čumák
22. 03. 2006
Dát tip
TIP!!!!!!!!!!!

jaza
22. 03. 2006
Dát tip
takže tuhle kritiku nemůžeš vidět...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru