Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básníkům

04. 03. 2001
3
0
2206
Autor
racek

V případě téhle i dalších dnešních básniček jsem zapomněla poděkovat Šmince za laskavý azyl, protože tahle i ty druhé vznikly u ní doma. Takže to tmto činím:děkuju,Šminko.

Básníkům... Jsem jako kniha... špatně svázaná. Mám v sobě navíc bílé listy... Vytáhni pero, popiš je. Ten papír nesmí zůstat čistý... /2.2.2001/
racek
18. 03. 2001
Dát tip
Každá kronika má obvykle víc dílů, takže když se jeden dopíše, otevře se další čistá bílá kniha...

Sadaf
14. 03. 2001
Dát tip
No,já si myslím,že je opravdu důležité,si někdy a některé listy nechat čisté,protože,co kdyby se někdy hodily.....jooooooo,rackůůůůů,Tvůj styl jsem měl,mám a budu mít rád.....

Bacil
05. 03. 2001
Dát tip
Já se jenom divím: v té knize jsou obravdu bílé listy? Čekal bych, že se bude tvořit fronta na jejich popsání... :-))

Naso
05. 03. 2001
Dát tip
začul som hlas akoby odnikiaľ z tej knihy raz bude kronika!

racek
05. 03. 2001
Dát tip
No víš, ono jde taky o kvalitu toho, co tam bude napsáno. To já si taky vybírám...

Bix
05. 03. 2001
Dát tip
Nechaj si tie listy, Zorka, budú celkom Tvoje...vlastniť ich budeš sama...a raz ich krásne popíšeš.....nenechaj si ich vytrhnúť z náruče...ani za nič....

Albireo
04. 03. 2001
Dát tip
Rád bych psal. Krátké a milé dílko.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru