Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení v Duze

24. 03. 2006
1
0
2574
Autor
Makča

Autorské čtení v tréninkové kavárně společnosti DUHA o.s. integrace lidí s mentálním postižením aneb další z pokusů, kterak odšpuntovat flašku prázdných písmen v sobě a v moři světa vylovit báseň, píseň, lásku nebo něco něco něco...

kdy a kde? 11.5. v tréninkové kavárně Duhy od 18.00, spojení: metro Háje, aut. 271, 240 zast. Bolevecká, nebo z druhé strany ze Skalky, taktéž vystoupit na Bolevecké, kde už to najdete.

Jelikož tam teďka pracuju, napadlo nás udělat nějaké čtení, je tu několik klientů, kteří píší básně a zbytek pro lidi otevřeného ducha, nic víc netřeba, ba naškodu. Mám takovou myšlenku, že by to měly být texty pozitivní, taková nějaká "užitá poezie sdílení", perspektiva nikoli k sobě, plná rozervané alias niternosti, spíš něco otevřenýho do prostoru k lidem, prostě žádná intošská párty, ale to je jen moje vize, nebráním se ničemu. Věc je jistá jedna, a to že poezie je tu jak nasráno, po lopatách byste to mohli odnášet, dává se vám bez zábran a samozřejmě, tak se přijďte alespoň inspirovat.

Jo a nekouří se tam, ale venku si můžete podle libosti, ale ožrat se tam dá, tak se nebojte a reagujte.

www.kavarnaduha.com


Makča
09. 05. 2006
Dát tip
přijďte teda a vezměte s sebou na koho narazíte, bude sranda. čeky:kdybys to netrefila, tak dojeď na boleveckou a prozvoň, dojdu pro tebe, je to kousíček.

Makčo, já teda přijdu, doufám, že trefim a číst budu ty křečky a pískomily, což je optimistický, neb to celý končí smrtí všech zvířátek

Dirty
08. 05. 2006
Dát tip
ahoj makčo my přijdem (všichni tři) když se tam nekouří :) a rádi tě uvidíme (mimojiné) :)

Eileen
02. 04. 2006
Dát tip
čtvrtek?? achjóóóó a na tohle bych fakt přijela.. teda kdybych něco pozitivniho napsala... no.. no.. případně bych se jen usmívala.. proč je to ve čtvrtek? to nezvládám -asi určitě, z Hradce. :,(

Makrelka
31. 03. 2006
Dát tip
Tož to já asi přijdu.

Wemi
30. 03. 2006
Dát tip
se možná přijdu kouknout, neb na to café koukám z okna svýho parádního paneláčku...

StvN
27. 03. 2006
Dát tip
:) Rádi.

papouch
27. 03. 2006
Dát tip
a to je kde? Taky ve Žďáře nade Sázavou?

Vihar
27. 03. 2006
Dát tip
pozitivní dílo? to Vihar nechytá...

Hele, nemělas dělat někde učitelku?

poletik
24. 03. 2006
Dát tip
Přinést nasráno pozitivní poezie a ožrat se u toho s cigárem venku? Kdo ví, co bude 11.5., ale teď mne to láká.

Diotima
24. 03. 2006
Dát tip
Já to přehodím i na Literru, joo? Jen škoda, že je to ve čtvrtek! Záslužné věci konáš, ženo! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru