Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Just little bit of sadnees.

09. 09. 1999
0
0
2799
Autor
slavek

vzpomínky ..
proč je tak málo pěkných?

Na šedém oparu vyvstávají vzpomínky. Vzpomínky na doby radosti bez temna. Na cestu rybníkem, děravé holínky, Na žhavá obětí první lásky, jež byla upřímná. Na bolest prvních dlouhých pádů z výšek. Čím výše došel jsi, delší je pád. Kousnutí smrtelné od vzteklých lišek, víc bolí když zradí Tě ten co máš rád. Vzpomínka na první beznaděj. Ležíš na zádech, a koukáš do stropu. Ačkoli místa máš na světě habaděj, chceš malý ostrůvek, dostáváš Evropu... Sedět na tom ostrůvku, sledovat vodu. Být zcela sám, bez lidí. Na věky stranit se, lidského rodu, než mrtvé tělo tvé, vlna odklidí. Doufáš, že samota zabíjí rychle. Bez hlesu utichne i duše tvá. Život je šedívá, beztvará krychle, která se trpí a ne prožívá. Možná, že přijede, loď s Tvojí láskou. Přijede dřív, než ztratíš cit. Bůh Ti však přkryje oči tvé páskou, připravit zbraně, zamířit.....
Datin
13. 09. 1999
Dát tip
Nádherné a až neuvěřitelně pravdivé....

Bříza
13. 09. 1999
Dát tip
poslední řádek druhé sloky bych navrhl spíš "...ten KOHO máš rád..."

slavek
13. 09. 1999
Dát tip
Bříza: máš pravdu

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Slávku, pěkných vzpomínek je dost, jenom je nesmíš stále zaskládávat těmi špatnými, ty rovnou zapomínej !!! Jsi opravdu beznadějně svůj.

slavek
12. 09. 1999
Dát tip
raději bych byl něčí :-)

B.Ezejmenij
12. 09. 1999
Dát tip
Krásný vybavuji si


Děkuji, děkuji za bolest
jenž slebost prozradila
Děkuji děkuji za nezdar
jež zdokonalí díla
-..... Kryl, vždyť to znáš

slavek
12. 09. 1999
Dát tip
za slzy, za slzy děkuji, ty naučí mne citu, živým již, živým již žalují, a křičí po soucitu, děkuji...

Serafico
09. 09. 1999
Dát tip
prožít a netrpět ... nežít a protrpět...netrpět a nežít...protrpět a prosnít...

Anonym
09. 09. 1999
Dát tip
"doufáš, že samota zabíjí rychle.." chachá

slavek
09. 09. 1999
Dát tip
první beznaděj? nevím.. Bylo mi asi patnáct nebo šestnáct... Vlastně ne, bylo to ještě dřív....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru