Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

neznalost

04. 03. 2001
0
0
1557
Autor
slavek

Bylo v tom cosi živelného. Pavel doposud nezažil něco tak silného. Bylo to asi v těch očích. To teplo co se z nich šířilo. Ta krásná horkost vycházející ze světle hnědé duhovky Martina. Něco tak nádherného už dlouho nespatřil... Asi jste pochopili, Pavel byl "na kluky" nebo chcete-li "teplej", "buzerant", "paskunda" či cokoli Vás napadne. Nebylo to na něm nijak vidět a nezasvěceného pozorovatele by nikdy tato varianta nenapadla. Pavel byl blonďák, s vlasy vyčesanými do jakési formy delšího ježka, vpředu mu však padaly do čela. Kdysi tam zakrývali známky puberty. Ty už byly dávno pryč. Zůstal jen určitý ostych, a malé sotva patrné jizvičky. Jeho odlišnost se dala pozorovat snad pouze v chování, které bylo hodně citlivé, ohleduplné a ke všem přátelské. Také z větší chápavosti - ale kdo by si takových drobností všímal, že? A právě teď poznal svojí lásku a nádherně si to užíval.. Nemohl tušit, že se bude za půl roku trápit o samotě. Nemohl vědět, co ho v životě čeká.. A to bylo dobře.
Deltex
09. 03. 2001
Dát tip
Ivanol má jen a jen pravdu!

slavek
08. 03. 2001
Dát tip
omlouvám se za chybnou formulaci. Nemělo to vyznít jako vyzdvižení homosexuality jako zásadního problému. Slovíčko "buzerant" mělo naopak odlehčit a dát najevo nehledání problému v sexuální orientaci, či její striktní označování zavedenými a všeobecně uznávanými "nezaujatými" pojmy (gay, homosexuál..). Minipovídka byla napsaná jenom jako chvilkový pocit a krátká úvaha. Přesto se omlouvám za nezvládnutí.

IVANOL
08. 03. 2001
Dát tip
Slávku, nemáš se za co omlouvat. Od toho přece Písmák je, abychom si zde "brousili perka". Kritika není od toho, aby zakřikla, ale pomohla. :-)))

IVANOL
06. 03. 2001
Dát tip
Slávku! Takhle život naděluje každému, ať je to či ono. K povídce: Z tónu vypravěče mi příliš zaznívá nějaká negace nebo umělé opovržení proti hlavní postavě. Asi neni potřeba těch vulgarismů, které vytváří dojem, že hlavní hrdina je v očích zbytku světa úchylák, a vlastně tak předkládáš čtenáři, jak se má na něho dívat! Proč? Osnova: neznatelný děj,segment něčeho pro Tebe možná živého a citového, pro čtenáře..? Celkem nezáživné. :-)))

Deltex
06. 03. 2001
Dát tip
Souhlasím s IVANOL - nijak zvláštní téma, každý tohle zažívá, a je jedno jakou má orientaci. Nijak mě tvé dílko nenadchlo, snad proto, že pojednává o věci, která bolí nás všechnz a tahle se snaží být zvláštní tím, že je psaná z pohledu homosexuála, ale proti nim nic nemám (a v textu je čtenáři vnucováno, že proti němu něco má!), tak nevim...

Deltex
06. 03. 2001
Dát tip
Souhlasím s IVANOL - nijak zvláštní téma, každý tohle zažívá, a je jedno jakou má orientaci. Nijak mě tvé dílko nenadchlo, snad proto, že pojednává o věci, která bolí nás všechnz a tahle se snaží být zvláštní tím, že je psaná z pohledu homosexuála, ale proti nim nic nemám (a v textu je čtenáři vnucováno, že proti němu něco má!), tak nevim...

ruby
04. 03. 2001
Dát tip
inu co na to rict?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru