Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

večerní obloha

04. 03. 2001
14
0
5783
Autor
alina

Tedy, ona to není blbůst :o))), ale já to objevila v hóódně spodním šuplíku a docela mě to rozesmálo. Světe div se, tenhle skvost jsem spáchala, když mi bylo celých ČTYŘI A PUL ROKU!!! Zapisovatelem byla maminka :o)

Když večer se stmívá má hvězdička milá se na mě hezky usmívá Ale někdy když spinká jenom jeden paprsek mi dolů pošle. A ten panáček měsíček vždycky se na mě tak vesele dívá A jako šašek si tam poskakuje a připravuje se na taneček který bude dnes tancovat se mnou A ze samé lumpárny když neví roupama co dělat tak po mně hází šiškama ze stromu a jadýrka hodí po hvězdičce mé. A hvězdička vystřídá se na taneček taky se mnou a hezky se na mě usmívá a má hezké culíčky jako Pipi Punčochatá a svázané je má beruškama.
ulita
06. 01. 2004
Dát tip
jasně, a vo to de :)

alina
05. 01. 2004
Dát tip
jednou soukromé - nikoliv však sebestředné - avízko ..... ;) .... žejo, doktore ;))

drfaust
05. 01. 2004
Dát tip
hmmm:))) *

ulita
05. 01. 2004
Dát tip
já chodila jenom po předních...:) co se týče poezie, tak tohle tu píše většina lidí od 15 vejš, takže jsi královna :)

alina
05. 01. 2004
Dát tip
uli: díky, to jsem potřebovala celej život slyšet! Jupííí! Odteď mi bude jistojistě lépe a radostněji :)))

Dero
07. 10. 2003
Dát tip
Ve čtyřech a půl letech ... ?? Já to balím ... :)) ***


alina
04. 06. 2003
Dát tip
jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :o)))))))) NT: a už to po třetí nemusím opakovat, že né??!! :o))

alina: ne :))) to co chceš vložit (smajl, obrázek atd...) musí být někde na netu, když daný smajl či obrázek chceš vložit klikneš na něj pravým tlačítkem a dáš vlastnosti- zapamatuješ (zkopíruješ atd...) URL adresu a napíšeš tohle: kde hěvzdičky jsou to co kopíruješ z vlastností obrázku (URL adresa)- nezapomeň uzavřít tou závorkou. Vypadát ot tedy nějak takhle: horší je když chceš vkládat obrázky který máš u sebe na hardisku, to by bylo na delší vysvětlování...:)

tele
04. 02. 2003
Dát tip
:-)))

Koom
15. 09. 2002
Dát tip
Ve ctyrech a pul sem asi este ani nemluvil, byl sem prisatej k mamince:) tipik;)

hermit
11. 11. 2001
Dát tip
tip

Šílená
25. 05. 2001
Dát tip
:o))))))))))))))

Šminka
11. 03. 2001
Dát tip
To snad není možný :-)))) parááááááda :-)))) A jestli se dá poslat tip do takový minulosti, máš ho mít :-))

Yeziiinka
09. 03. 2001
Dát tip
Tak tomu se mi také nechce ani věřit! Je to tak pestré, rozverné a chytlavé, že...že se jdu pomalu zahrabat někam do nory. :)))

Yeziiinka
09. 03. 2001
Dát tip
Tak tomu se mi také nechce ani věřit! Je to tak pestré, rozverné a chytlavé, že...že se jdu pomalu zahrabat někam do nory. :)))

Funda
05. 03. 2001
Dát tip
Ani si nevzpomínám, jestli jsem uměl v té době mluvit.Vzhledem k věku to považuji za dosti pěkné.

soale
05. 03. 2001
Dát tip
to je bomba ... *

Albireo
05. 03. 2001
Dát tip
Ježíšku, to snad není možný! Ta holka básnila ve čtyřech letech líp než já v šedesáti! TIPTIPTIPTIP.

JiKo
05. 03. 2001
Dát tip
Na ten věk super!!! UFO: bojím se že to už nestihneš:-))

jester
05. 03. 2001
Dát tip
tak OK.. zas tohle.. si utrcite zaslouzis splnen9 slibu.. a od kohokoliv..

alina
05. 03. 2001
Dát tip
Funda: já do dvouapůl let nechodila, ale nahrazovala jsem si to žvaněním tak od roka a půl Wopi: ne-e, já se nedala :o) UFO: túúdle ,o)) Albi: dík :o) jester: už se těším for all: jste miláčkové!!! Dík *o*

Bix
05. 03. 2001
Dát tip
Jé, ja závidím ľuďom, čo začali tk skoro a do detskej tvorby som celkom po uši zamilovaná,...nádherne zlatulinké...

Zolo
04. 03. 2001
Dát tip
jo, ...*

Wopi
04. 03. 2001
Dát tip
Na 4 a půl roku geniální! Sám píšu až od pěti :-( (a hůř). Trochu zlobivá otázka: nepomáhala Ti ta maminka trochu? ;-)

ruby
04. 03. 2001
Dát tip
nebo ty mamince?:-)))))

zdna
04. 03. 2001
Dát tip
úžasné*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru