Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ANO

04. 03. 2001
2
0
1200
Autor
Henry_Cold

Láska mnou cloumá, noc už celá temná světem bloumá, vzlétly pro nás k nebi tisíce křídel, a tryskají prameny horkých vřídel. Tento svět se nám odevzdá, tak jako my sobě i on patří nám. Bolí, tak krásně bolí, divoké stádo koní běží dál, není nikdo kdo by je hlídat bral. V nebi už zažehli pekelné plameny, všichni čekají na hříšníky do ráje, starý most kamenný odevzdaně čeká, a tu svou věčnou píseň hraje... Celý lidský sen je náš, není v něm křik raněných ni pláč, Nikdo nekáže "Teď musíš platit!" Zač? Ale máš-li těžký úděl - tlač! Kroky ztracených znějí vedle nás, kroky do neznáma - děsí mne kam je zavede, Víra naše uzdraví svět? Ne, tak to asi nebude... Milování na lůžkách fakírů, popsané kilogramy cárů papíru, slova bez obalů, pevně stisklé ruce, ach ta srdce, srdce… Říkám ANO, chci bolet ještě víc! Nebojím se a chci žít! S Tebou dokáži lítat, dokáži to, pokud den bude dřímat…
Petulka
08. 03. 2001
Dát tip
tip

Aura
06. 03. 2001
Dát tip
tip, i když to nezvládám zdůvodnit, jdu někam na vzduch

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru